Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Penotti schreef:Maar zijn het dan alleen de pollen waar ze vorig jaar zo op reageerde of ook dat alles stoffig is en het stof plus pollen de irritatie geeft?
Ik heb zelf wel het idee dat het stof vorig jaar extra triggerde.
Niets was meer schoon zeg maar.
pluisje88 schreef:Het is belangrijk om te achterhalen wat de trigger is. Als licht geen trigger is voor het schudden zal een zonnebril
Niet helpen. Als er geen gevoeligheid is voor pollen, zullen pillen tegen pollen niet helpen enz...
Focussed schreef:De mijne doet het ook minder tot helemaal niet op vreemd terrein. Die hebben we toen eerder al op Utrecht gezet zodat ze er kon wennen en hopelijk ging schudden (en dat deed ze gelukkig).
ellepel schreef:
pluisje88 schreef:ellepel schreef:
Euhm nee vind ik niet. Ze is ingepakt met een deken met hals en een masker. Dan nog schudt ze als er vliegen zijn. Terwijl de rest met minder aankleding in de wei staat en het niet doet. Als ik Spul op het masker spuit, blijven de vliegen weg en schudt ze ook niet.
Inmiddels is de laatste behandeling van begin april en het effect houdt nog steeds aan. Zo lang ik de vliegen weg kan houden is ze schudvrij. De oorzaak van toen is dus nog steeds opgelost.
misskrisss schreef:Focussed schreef:De mijne doet het ook minder tot helemaal niet op vreemd terrein. Die hebben we toen eerder al op Utrecht gezet zodat ze er kon wennen en hopelijk ging schudden (en dat deed ze gelukkig).
Wat fijn dat ze het toen wel liet zien! Hoelang hebben jullie daar toen gestaan? Hij heeft er 5 dagen gestaan. Wel geschud maar niet consequent genoeg.