Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DaisyHope schreef:Vanmorgen bij de kliniek geweest en er is een foto van de voet gemaakt. Daar zagen ze in de punt van het bot 2 holtes zitten, met iets erin. Dit was een zeer abnormale foto zei de DA en de radioloog is eraan te pas gekomen. Vanmiddag hebben ze de hoef open gesneden en kwam er een lading zwarte pus uitzetten. Dit verklaarde waarschijnlijk de holtes op de foto en waarom ze er niet op wilt staan. De lederhuid is wel aangetast maar de druk is er in ieder geval af. Ik hoop dat dit de oorzaak is. Morgen hoor ik meer. Het trekken met het been is wel al een stuk minder, ze wilde er nu alleen niet op staan. Maar dan is begrijpelijk als je hoef erg pijn doet. Ik duim gewoon verder!
ijssnuiver schreef:Heb niet helemaal bijgelezen, maar dat komt later nog wel even. Wilde even kwijt dat Calypso morgen ingeslapen word... Heb de knoop nu echt doorgehakt, het is genoeg geweest. Van de week kon ze eigenlijk niet meer overeind komen en heeft daarna 10 minuten stil gestaan voordat bewegen weer mogelijk was...
Vandaag een vreemde laatste dag, we maken er wat moois van.
ijssnuiver schreef:Heb niet helemaal bijgelezen, maar dat komt later nog wel even. Wilde even kwijt dat Calypso morgen ingeslapen word... Heb de knoop nu echt doorgehakt, het is genoeg geweest. Van de week kon ze eigenlijk niet meer overeind komen en heeft daarna 10 minuten stil gestaan voordat bewegen weer mogelijk was...
Vandaag een vreemde laatste dag, we maken er wat moois van.