Desert:bijzondere auto-imuunziekte en meer,maar wel leerzaam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 20:13

Even wat foto's van de tortelduifjes voor het eerst sinds ruim een jaar weer herenigd...
Wynn dacht meer met zijn 5e been :o en Desert was ik bang dat ze spontaan hengstig zou worden,maar wat een heerlijk moment om ze weer even samen te zien <3 <3

Kijk en geniet mee ;)

Hey is er een chickie in the house?????
Afbeelding

verhip het hekje staat open,ooit mocht ik toen Keyemsi verwekken :=
niet aarzelen en wachten tot we uit t nauwe gangetje zijn nee,Zoenen!!!en gillen :+
Afbeelding

met de hooibak tussen in zelfs nog knuffelen...
Afbeelding

die blik van Desert <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Snappen jullie nu wat ik bedoel en na het zien van deze foto's schiet ik zelf even vol :o ,
1 jaar vol zorgen om verdriet om deze 2 en ze staan er toch maar nog steeds in volle glorie,mijn paardjes waar ik mee begonnen ben en zeker mee wilt eindigen :+:
Wat een rijkdom!!!!!! _/-\o_

MarKiJen

Re: Desert:bijzondere auto-imuunziekte en meer,maar wel leerzaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 20:15

Wat een superfoto's Sandra!!! Wat heerlijk om jullie twee zorgenkindjes weer bij elkaar te zien!!!

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 20:25

In 1 woord geweldig, hier doe je het toch allemaal voor!!

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 20:28

ben ik dan heel fout in mijn gedachten dat ik stiekem beetje hoop dat ze nog een baby samen krijgen?? Een meisje zodat je ze allebei samen hebt om verder te gaan met waar je mee begonnen bent?

super gevoelige foto's van een heerlijk momentje......geniet ervan...

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 20:42

Wat een heerlijke foto's zeg, wauw! Hoe bedoel je foto's zeggen meer dan 1000 woorden <3

Fauchon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:07

Prachtige foto's, helemaal als je bedenkt wat je het afgelopen jaar heb meegemaakt met die twee.<3 <3 <3

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:10

Kijk ze eens blij zijn, super Sandra!!!!

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:13

Zomaar ineens een paar tranen over mijn wangen....

Wat is dit mooi om te zien !

Xx

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 06:43

Deze plaatjes zijn zo veelzeggend, wat een geluk!
+:)+

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 20:35

Dank jullie wel allemaal, even een bevestiging dat ik er goed heb aan gedaan ;)
Ik moet zeggen dat de emoties bij mij zeer hoog zaten gister,zeker na t plaatsen van de foto's...ik heb wel een stukje kwetsbaarheid laten zien in dit topic waar ik achteraf erg blij om ben,want eerlijk er is nog geen 1 negatieve reactie geweest hier,best bijzonder _/-\o_

Twinkle,na jouw berichtje rolden ze bij mij ook :* thanks voor jullie steun de afgelopen tijd en jullie hoefijzer die bij ons voor geluk moest zorgen en eigenlijk heeft die erg zijn best gedaan he,ze zijn er allemaal nog...

LoesLucky schreef:
ben ik dan heel fout in mijn gedachten dat ik stiekem beetje hoop dat ze nog een baby samen krijgen?? Een meisje zodat je ze allebei samen hebt om verder te gaan met waar je mee begonnen bent?
...

Dat vraag ik me ook steeds af,maar aan de ene kant ben ik er bang van,want als het fout gaat ben ik Desert en veulie kwijt,dus twijfeltwijfel,ik gun het haar zo en gisteren heb ik echt het besluit genomen,ik ga ze bij elkaar plaatsen en dan moet het zo zijn als het er wel van komt en hierdoor heen knalt.
Maar wat schetst onze verbazing vandaag ,Desert heeft het besluit zelf blijkbaar genomen,ze weigert vandaag haar eten met regumate,hoe ik het ook gaf,ze krijgt het al weken op boterham door haar eten en eet het gelijk op,Rene zei dat het er net nog lag,eten wel op,maar boterham met medicijn niet en ze keek me echt aan van ja duh :P

Wordt vervolgd......

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:37

ik zal haar eens influisteren woensdag.....ben echt zo nieuwsgierig naar deze bijzondere merrie....

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:40

Oh gottegottegot toch _O- ,

Desert trekt haar eigen plan :')

En Wynn ? Die vind het waarschijnlijk helemaal prima . :D

MarKiJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 21:18

Wat een bijzonder paardje is het toch... Ze heeft inderdaad schijnbaar zelf al een keuze gemaakt...

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 21:55

Hier lacht iemand stiekem in een vuistje, wat een bijzondere pony, snap je zorgen, snap je angst, maar Desert leid je er door heen!

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 10:47

sandra als ik naar die foto's kijk schieten me de tranen in me ogen, bijde paardjes zijn van zich eigen al zo bijzonder, en zo sterk en zo ver gekomen.
maar dit wat je nu ziet is pure liefde, nooit geweten dat het zo extreem bestond bij paarden.

als ik mij mening mag geven.
ik denk dat je een keus moet maken,
of steriliseren, zodat ze bij elkaar kunnen blijven lopen, en haar gelukkig kan houden en hopelijk dan ook nog 100 jaar mee kan.
of gun haar wat ze zo graag wil en laat haar nog 1 keer dekken, ondanks de risico's en wacht af hoe dat verloopt uiteraat zou ik de hele dracht dan wel heel strak in de gaten houden.

want 1 ding laten deze foto's zo duidelijk zien, ze mogen nooit gescheiden worden.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 18:15

Heerlijke lieve dessert,kan zelf dus prima haar eigen keuzes maken.Zalig dier!!!
Ik hoop het van harte,wat zou het mooi en bijzonder zijn!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 18:51

_O- _O- nou niets is veranderlijker dan een vrouw he :+
Ze heeft dus besloten gewoon medicijnen in te nemen en kiest liever voor de kudde dan voor Wynn :?
Even 5 minuten knuffelen is prima,Wynn manieren bijbrengen en dan wilt ze terug naar kudde,ik snap er niets van 8)7
Aan de andere kant wel,ze neemt haar taak als opper merrie serieus en is met elk veulen bezig qua opvoeding,maar vroeger was dit veel te druk voor haar en zonderde ze zich af,nu staat ze in de kudde en regelt alles naar haar goeddunken op een waardige manier,....

Ik ga me er niet druk om maken,laat Desert maar schuiven....al het vertrouwen in haar,...ze mag zelf kiezen,maar ik was wel even de weg kwijt hier :=
*krijg wel sterk het vermoeden dat ze zelf niet gedekt wilt worden,denk maar niet na over het waarom*

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 21:01

Krijg kippevel van hoe je schrijft Sandra, wat moet ze bijzonder zijn...

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 21:18

Ja Hannah,bijzonder is ze :j ,zoals zij is zal ik nooit meer 1 krijgen,soms is ze wijzer dan wij allemaal bij elkaar en het duurde even,want wij mensen denken de wijsheid in pacht te hebben,maar nu ik er totaal open voor sta en hier zelfs met mijn billen bloot ga,kunnen wij als mens een hoop van haar leren en daar kan ik haar alleen maar dankbaar voor zijn,ik heb haar vertrouwen in de mens gegeven(denk ik :o ) en zij heeft mij zoveel meer terug gegeven...... ;)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 21:22

Weet helemaal wat je bedoelt, heb hetzelfde proces gehad met maxi Rhea, daarom gaat ze ook nooit meer bij me weg, nooit meer, ze is mijn beste vriendinnetje en ik ben haar veel verschuldigd.

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 06:04

Hihihi Hanneke lacht al weer stiekm in een vuistje, wat een pracht pony, baasje aan het wikken en aan het wegen, neemt een besluit en deze dame doet het toch maar weer mooi op haar manier. En baasje, ja die mag braaf bij hekje gaan staan, hekje open, hekje dicht, hekje open, hekje dicht :+

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 11:39

cobelens dat noemen wij leedvermaak :P

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 13:28

Wij humor!

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:11

die Desert!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:52

Ik vind het zo bijzonder om dit topic te volgen. Hoe vaak hoor je wel niet 'ach het is maar een paard' of 'paarden kunnen niet denken' en meer van dat soort praat. En ik moet eerlijk toegeven dat ik misschien ook wel bij die groep hoorde, maar meer omdat ik het niet anders had gezien. Maar Desert bewijst toch mooi het tegendeel! :j