Dank jullie wel allemaal, even een bevestiging dat ik er goed heb aan gedaan
Ik moet zeggen dat de emoties bij mij zeer hoog zaten gister,zeker na t plaatsen van de foto's...ik heb wel een stukje kwetsbaarheid laten zien in dit topic waar ik achteraf erg blij om ben,want eerlijk er is nog geen 1 negatieve reactie geweest hier,best bijzonder
Twinkle,na jouw berichtje rolden ze bij mij ook
thanks voor jullie steun de afgelopen tijd en jullie hoefijzer die bij ons voor geluk moest zorgen en eigenlijk heeft die erg zijn best gedaan he,ze zijn er allemaal nog...
LoesLucky schreef:ben ik dan heel fout in mijn gedachten dat ik stiekem beetje hoop dat ze nog een baby samen krijgen?? Een meisje zodat je ze allebei samen hebt om verder te gaan met waar je mee begonnen bent?
...
Dat vraag ik me ook steeds af,maar aan de ene kant ben ik er bang van,want als het fout gaat ben ik Desert en veulie kwijt,dus twijfeltwijfel,ik gun het haar zo en gisteren heb ik echt het besluit genomen,ik ga ze bij elkaar plaatsen en dan moet het zo zijn als het er wel van komt en hierdoor heen knalt.
Maar wat schetst onze verbazing vandaag ,Desert heeft het besluit zelf blijkbaar genomen,ze weigert vandaag haar eten met regumate,hoe ik het ook gaf,ze krijgt het al weken op boterham door haar eten en eet het gelijk op,Rene zei dat het er net nog lag,eten wel op,maar boterham met medicijn niet en ze keek me echt aan van ja duh
Wordt vervolgd......