geerke schreef:de gewrichtsontstekingen horen bij lyme....als het lyme is..
Lyme krijg je niet weg,geen stress en een regelmatig leven helpt wel....en inderdaad vitamines en mineralen en regelmatig ontwormen helpt ook.
Ik zeg niet dat z'on leicherantenne niet werkt...ik ken een paard met lyme,dat komt hier redelijk vaak voor.
En ik hobbel weleens met een dierenarts mee...om te helpen...en die zegt dat bloedproeven alleen soms wat uitwijzen als het paard weer een opvlakkering heeft,dus hoge koorts,bloedarmoede enzo.
Maar als jouw paard geneest van de lyme zou ik graag willen weten wat je gebruikt hebt.
Figor is ook genezen van lyme en mijn hond ook..
Zelf heb ik ook een ziekte die niet te genezen zou zijn door gewone artsen, deze therapeut heeft mij echter beter want ik kan gewoon weer lopen en werken etc.. dat kon ik niet meer en ik ben pas 23...
De hond is van de lyme af en daarmee van epilepsie.. Lyme kan vaker een trigger zijn van epilepsie en wanneer onze hond hem weer oploopt krijgt ze weer aanvallen..
Voor bijna alles is een homeopatisch middel, ik ben daarin gaan proberen omdat niets hielp dus kon ook niet slechter worden allemaal..
Gelukkig heb ik mijzelf niet bij deze dingen weg gehouden en heb ik nu een gezond lichaam, een gezond paard, en een gezonde hond..
De laatste 2 waren er anders niet meer geweest en ikzelf, sja, zo wilde ik ook niet verder gaan in ieder geval (stond vanaf mijn 13e al op zware pijnstillers, gebruik nu niets..)