Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mischa4ever schreef:Jup, erover heen.
Maar waarom zou je je paard met halster in de wei laten? Ik vind het altijd maar een beetje gevaarlijk..
ikenindi schreef:ja lastig is dat he? ik ben nu ook al btje aan t kijken voor een extra deken. gewoon vor achter de hand te hebben...
trouwens... roos staat zonder deken en heeft ook enorme bos manen nu. haast net zoveel als indi... ben benieuwd of die deken straks met meer vliegjes wel verschil gaat maken...
heb het idee dat de vliegjes nu nog niet op zijn actieft zijn?
Yvank_ schreef:Mischa4ever schreef:Jup, erover heen.
Maar waarom zou je je paard met halster in de wei laten? Ik vind het altijd maar een beetje gevaarlijk..
moet op stalze zetten de paarden binnen en buiten maar gaan natuurlijk niet met touwtjes paardne proberen te vangen wat ik best kan begrijpen
Mischa4ever schreef:Wat? op dit uur van de dag of deze tijd van het jaar?
Misch gaat helemaal dood nu..
Mischa4ever schreef:Yvank_ schreef:
moet op stalze zetten de paarden binnen en buiten maar gaan natuurlijk niet met touwtjes paardne proberen te vangen wat ik best kan begrijpen
Aah op dit manier, ok.
Nou, hij kan gewoon over het masker heen hoor
ikenindi schreef:die van mij dus ook niet...
dat van die deken. ja idi heeft wel korter geschuurde maantjes achter haar oren ik moet nog steeds een keertje een bontje in die deken naaien. kijken of dat helpt... :s
angelax schreef:@wupke: wat van liberate heb je dan ?
Yvank_ schreef:tot waneer hebben jullie de deken meestal op ?
Mischa4ever schreef:24 uur per dag.
ikenindi schreef:Yvank_ schreef:tot waneer hebben jullie de deken meestal op ?
pfffffffff geen idee. tot wanneer t gaat vriezen?iig tot wanneer ik vliegen zie buiten blijft ie mooi op