Als het de pollen zijn dan zijn die er nu minder door alle regen he
En de temperatuur is nu ook lager
Appie heeft nu ook geen last, dat verschilt per dag
Valt me trouwens op dat appie en cobe op dezelfde manier stappen achter.
Ik vind het bij appie altijd wat stijf overkomen,maar hoe vind jij het bij cobe?
Als dat wel gewoon goed is kan ik met appie ook wel meer gaan doen denk ik.
Ben gezien appie zijn leeftijd wat bang voor artrose en hij heeft ook een tijd slecht gelopen,
buigproef was toen ook niet goed, al twijfel ik er aan hoe serieus je dat moet nemen, als iemwnd mijn been in elkaar vouwt dat een minuut vasthoud loop ik ook kreupel weg
). Maar het is niet in die zin dat ik denk "oei, hier kan ik niks mee doen". Hij heeft er zelf ook geen last van volgens mij, want dan zou hij zo'n tempo niet hebben
Hebben nog even een vitamine E-dipje gehad (en daar zijn zijn/de spieren héél afhankelijk van) maar sinds dat opgelost is loopt hij echt als een zonnetje, hebben al verschillende stalgenoten gezegd van "wauw, ik wist niet dat [***] zo kon lopen". Dus daarom dat ik mij daar niet zo'n zorgen om maak, is beetje eigen manier van lopen door de jaren heen en de problemen in die jaren, maar heb niet het idee dat hij er last van heeft, het ziet er gewoon wat apart uit
Maar blijven opletten en zien hoe je pony reageert en dan komt dat wel goed
Heb niet eens wat geprobeerd, toen ik aan kwam stond hij in de stal geplakt en had het idee dat hij daar niet recent stond... Heb hem wel even gepoetst en binnen gelongeerd maar buiten had niet goed gegaan volgens mij.