Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
intel_1x schreef:Na de eerste keer is de jeuk al sterk verminderd, maar na zo'n 3 a 5 keer (om de dag erop) er op doen zie je dat de huid herstelt. Eerst iets meer korstjes, maar dat betekent dat de huis herstelt.
Gewoon die fles proberen, er zijn echt zoveel tevreden gebruikers. Ik vind het ook superspul!
Paardendrogsit rekent geen verzendkosten momenteel en dan heb je het snel in huis!
nadita schreef:opisop_shop schreef:misschien ligt hij nog bij de douane?
Dat denk ik niet, Engeland is een EU land, van daaruit mag je zo invoeren.
Bestel regelmatig in Engeland, duurt meestal 3 tot 4 dagen....
cayenne123 schreef:Heb een super middeltje voor het aangroeien van afgeschuurde manen en staart haren!!! Kan je zo bij een autobedrijf halen, namelijk afgewerkte olie! Help echt super! Mijn pony schuurt ook en heeft niet al weer haar terug op de staart!!:-)
Sieppus schreef:Ook iets opgevangen.... Geen idee of het helpt, maar vraag me af of iemand anders ook zoiets heeft gehoord.
Er was een oud boertje die zei dat je een pakje zware shag moest uitkoken in niet al teveel water (5minuten) dit dan moest filteren om de shag eruit te krijgen en hier de manen mee in smeren...
Anyone???