Zandro schreef:bij mij deed cranio sacraal weer weinig tot niks. Jij loopt toch al langer bij Joey Philips, Janouk? Heb je ieder keer dit effect en hoe lang houdt dit dan aan?
Vorige jaren gaf Janouk veel verbetering bij Joey waar ik heel blij mee was. Alleen de laatste keer niet in december. Eigenlijk had ik cranio sacraal daardoor afgeschreven voor Janouk als mogelijke oplossing omdat het niet blijvend veranderde en ben ik verder op zoek gegaan, ik was heel blij met het werk van Joey. Een echte aanrader.
Paar weken terug kwam ik op zoektocht op youtube een filmpje tegen van een headshakende Fries, 4 jaar, die erg headshakete. Na een aantal behandelingen cranio sacraal had deze therapeut van helping hands on horses de Fries headshake vrij gekregen.
De intensiteit van het shaken kwamen op de video overeen met Janouk haar shaken.
Janouk shaket niet seizoensgebonden waardoor ik denk dat ik het meer mechanisch moet zoeken.
Op de röntgenfotos is niets afwijkends te vinden ook op de scans en echo niet door de veeartsen.
Dus ik dacht misschien is het goed voor Janouk om door haar behandeld te worden, zij kan misschien iets voelen dat bij de Fries ook was. Dus geprobeerd. En nu afwachten hoe het zich ontwikkelt. Duim duim duim