Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yarkayunda schreef:Weet iemand een goede eczeem deken? Ik heb die van mij vandaag maar af gedaan want het was zo warm en hij werkte niet... hij lag er al meer dan 2 maanden op maar ze schuurde nog net zo hard.. ik had de eczeemdeken van epplejeck
yarkayunda schreef:Wat voor andere allergieën kan ze dan misschien hebben? Want voeding kan t niet zijn want ze is de enige op stal met jeuk en wormen kan ook niet want ze heeft het al de hele zomer en ik heb in de lente een zware wormenkuur gegeven
Jotoma schreef:Voor mij ook nieuw.
Quote wiki:
Grasmijten of oogstmijten zijn kleine rode mijten die grote problemen kunnen veroorzaken, vooral als ze je bijten. Een beet van een grasmijt is meestal niet gevaarlijk, maar kan erg jeuken en zelfs pijn doen. Blijf doorlezen als je wilt weten hoe je van grasmijten af kunt komen voordat ze je bijten.
https://www.google.nl/amp/nl.m.wikihow. ... en%3famp=1
Kayleigh327 schreef:yarkayunda schreef:Wat voor andere allergieën kan ze dan misschien hebben? Want voeding kan t niet zijn want ze is de enige op stal met jeuk en wormen kan ook niet want ze heeft het al de hele zomer en ik heb in de lente een zware wormenkuur gegeven
Misschien kan je een keer bloed laten prikken en laten checken op vitaminen/mineralen tekort.
Hier ook het probleem dat eczeemdeken niks leek te doen. Bleek uit bloedonderzoek een heftig tekort aan selenium en vitamine E.
Nu krijgt ze er een supplement voor en de jeuk is echt zooo veel verminderd.
Wie weet speelt een tekort bij jou ook mee?
yarkayunda schreef:Wat voor andere allergieën kan ze dan misschien hebben? Want voeding kan t niet zijn want ze is de enige op stal met jeuk en wormen kan ook niet want ze heeft het al de hele zomer en ik heb in de lente een zware wormenkuur gegeven
yarkayunda schreef:Misschien kan je een keer bloed laten prikken en laten checken op vitaminen/mineralen tekort.
Hier ook het probleem dat eczeemdeken niks leek te doen. Bleek uit bloedonderzoek een heftig tekort aan selenium en vitamine E.
Nu krijgt ze er een supplement voor en de jeuk is echt zooo veel verminderd.
Wie weet speelt een tekort bij jou ook mee?