Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
toulaye schreef:Mag ik jullie om een gunst vragen? Welke manier van aanbrengen vinden jullie het fijnst? (de mijne is atijd bang voor sprays)
Ik heb al nagedacht over een soort zachte borstel waar je met een pompje langzaam de creme doorheen kan duwen voor de verdeling...
toulaye schreef:Mag ik jullie om een gunst vragen? Welke manier van aanbrengen vinden jullie het fijnst? (de mijne is atijd bang voor sprays)
Ik heb al nagedacht over een soort zachte borstel waar je met een pompje langzaam de creme doorheen kan duwen voor de verdeling...
ellepel schreef:Ik zou eigenlijk wel wat foto's willen zien van jullie diere met eczeemdeken op.
Liefst wat verschillende merken.
Ik heb voor appie nu 2 rsih.
maar die gaan eigenlijk nu snel kapot omdat ze al ouder zijn.
Dus voor volgend jaar wil ik denk ik een ander merk.
Moet wel stevig materiaal zijn en geeeeen pyama!
ellepel schreef:Kayleigh ja graag foto![]()
Appie zweet bijna ooit onder de rsih.
Maar ik vind de hals wat strak,elke keer gaan zijn manen er aan.
Al zie ik hem ook vaak toch krabben met zijn achterhoeven dus gok ook dat hij dat zelf doet.
Hoe meer foto's hoe beter
assebassie schreef:Henny jij hebt weer hele goeie ideeën, weer iets om te proberen met die appelazijn!, gelukkig hier geen wondjes, maar ja ook geen 'echt' eczeempaard geloof ik, gelukkig!!.
Ik spoel haar na 't werken af met gewoon water en smeer om de paar dagen listerine en spuit soms wat rond met gewoon natuurazijn, verder een goeie vliegenspray voor 't rijden en een vliegendeken op, en 't gaat prima. Ik gebruik verder niks meer, heb het wel gehad met al die middeltjes, werken niet en kosten klauwen met geld.