Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ellepel schreef:femke_harley schreef:Vandaag weer contact gehad met de dierenarts. Helaas toch de prednison verhogen (ze is allergisch voor grassoorten, mijten, schimmels, zaden, insecten etc. dus niet alleen ZE). Vrijdag terugbellen hoe het gaat, anders komt hij weer langs. Baal zo, want het ging zo goed!![]()
Ben nu ook bezig met derfen, lijkt wel iets te werken.. gebruik het nu een paar dagen.
Van de week ook maar eczeemdeken halen. Ik denk zo'n soort boett deken. Ik moet iets rekbaars hebben, vind de RSIH te stug. Ze heeft een hele korte hals en als de dag eet, zit hij echt zo strak. Heb ik nu met mijn vliegendeken ook. Niet fijn dus.
appie heeft ook meerdere allergiën![]()
zou inderdaad kijken voor een boett deken, wel iets duurder,maar de kwaliteit is super, 2e hand is er ook wel wat te vinden
Kinke schreef:Nataschax schreef:hoe hebben jullie dat met die ventilatoren? mijn paardje wordt bijna panisch op stal.
zijn ventilatoren een goed werkend middel?
Ventilator is wind is vliegjes hebben een hekel aan wind dus logisch gevolg….geen vliegjes
Jotoma schreef:Hier voor t eerst met regenliner naar buiten. Mijn paard had het er gisteravond op stal erg warm onder. Wel sneu, want die warmte kan hij niet kwijt omdat hij ingepakt staat. Hebben jullie paarden daar geen last van?
Barbara88 schreef:Ik laat de mijne onder zijn deken staan. Ook als het regent of waait. Zodra de buien over zijn en het zonnetje begint te schijnen vliegt er van alles in de rondte. Ik woon ver van de stal en kan niet zomaar even heen en weer scheuren om zijn deken dan weer op te doen. Die van mij heeft nu dus geen jeuk maar hij staat dus wel met deken. Als ik hem bijvoorbeeld bij huis had staan dan zou ik met dit soort weer de deken er ook af halen.
norton84 schreef:Hier afgelopen maandag jeuk aanval op staart. Maar dat hadden meer paardjes op stal. He al wel paar keer derfen gesmeerd. Maat tot nu toe nog steeds geen deken op.
Veertje11 schreef:ik ben op zoek naar een goede vliegendeken. wie weet er een site??
ellepel schreef:Veertje11 schreef:ik ben op zoek naar een goede vliegendeken. wie weet er een site??
wat voor maat zoek je...
ik heb nog steeds een te koop die appie te groot is
http://www.bokt.nl/markt/ad/55536/vlieg ... e-maat-165
ik heb appie de regendeken met losse eczeemhals op gedaan.
moest ook wel want zijn deken was weer kapot![]()
zit er toch aan te denken om zo'n rsih ofzo te kopen,maar appie heeft een vrij brede borst en ben bang dat dat snel gaat schuren