Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rangeela schreef:Naaltje schreef:cowboy magic...
detangler, insmeren en je kunt met je vingers zo doorheen kammen
doe het bij dids nu 1x in de 2 weken, verder hangt alles gewoon los
OMG! knippen jullei de manen /staart van je eczemers? Dat zou ik echt nooit doen, ook al staat het wat minder mooi, wat hij heeft kan nog een beetje bescherming bieden tegen de rotbeestjes! En in de zomer zelers onder de deken? Kun je die natuurlijk ook gewoon niet omdoen dan hoef je ook niet meer te knippen. Nou ja dit is allemaal mijn mening...
zij schreef:GuusHinnik schreef:Misschien iemand van jullie die een kapotte deken weg doet??
Als je nou IETS eerder was geweest... heb laatst een deken weggegooid (was aan flarden...) Ik kan wel even kijen wat ik verder nog heb liggen... Hoe een groot stuk heb je nodig?
zij schreef:ik heb ineens een paard met een 3 keer zo dunne staart :'( Ik ben de hele week niet geweest en anderen hebben haar gedaan. Kan me niet voorstellen dat ze teveel hebben geborstelt, maar van schuren komt het ook niet. Wat zou het anders nog kunnen zijn? Ik baal echt!
CarolShadow schreef:Rangeela: Het komt door de manier waarop je dat zei.
Iedereen hier probeert het op z'n eigen manier.
Dat dit bij die van jou werkt, werkt bij menig anderen weer niet.
Je komt nogal indringend over.
Iedereen hier komt met bloed, zweet en tranen de zomers door.
Geen enkel paard is hetzelfde.
zij schreef:GuusHinnik schreef:Haha dat zul je altijd zien.
Heb niet zo'n groot stuk nodig. Wil de hals klein stukje verlengen, en dan iets maken waar de oren doorheen kunnen.
Maar het is voor een shet dus zoveel zal het niet zijn.
ik heb nog wel een stuk van de harry`s horse... is dat wat?
GuusHinnik schreef:Ik ben dus nog op zoek naar de stof waar de eczeemdekens van gemaakt worden. dan kan ik daarvan iets maken om aan de deken te zetten.
Misschien iemand van jullie die een kapotte deken weg doet??