IMJ schreef:Geef hem verhoginkjes in zijn schoen

Nou...ik draag in ieder geval nooit schoenen met hakjes
IMJ schreef:Goh, en dan nu al deze ellende. Ik kan me idd herinneren dat je zei dat je hem pas net had..
Heb je de verkoper wel is benaderd? Ik bedoel, kreeg hij de insulten echt voor het eerst bij jou?
Lang verhaal in verkorte versie...Ik moest snel ''even'' tijdelijk een ander paard bij huis , omdat het vorige paard sneller weg was gegaan dan we hadden gedacht[was ook een opvangpaard van de stichting] en ik mijn ouwe Maike niet alleen wou laten staan , en Tekla op dat moment nog weg was om beleerd te worden.
Fik zocht 'tijdelijk'' een opvangplekje via de stichting , dus kom maar hier!
En wij zoeken al langere tijd een tweede rijpaard , eentje naast Tekla.
We zouden bekijken of Fik daar misschien geschikt voor zou zijn.
Dus , we hebben hem gekregen via de stichting , en een gegeven paard mag je niet in de bek kijken
De vorige eigenaar geeft te weinig info , of reageert niet op mail.
Ik heb gemaild naar aanleiding van het 1 ste insult en kreeg als reactie terug dat Fik met ruiter en al 1 keer omgedonderd was.
Ik voel me verantwoordelijk voor dit paard , maar ook voor andere mensen. Fik gaat hier nog maar op 1 manier de deur uit , en das met zijn poten in de lucht...
Of hij echt geschikt voor ons is om op te rijden , weten we niet , we zijn beide relatief groene ruiters en het is wel een echt paard
Naast zijn Cushing heeft hij ook een zeer lelijke wond aan zijn been. Hij loopt nu niet kreupel , maar uiteindelijk denk ik dat hij het dressuur werk niet aankon daardoor , en niet zoals de vorige eigenaar beweerde dat Fik het dressuren op zich niet leuk vond , maar dat blijft allemaal speculeren.