Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
toulaye schreef:Dat klopt, zodra volgend jaar de vliegen weer opduiken moet je eigenlijk meteen handelen. Als ze eenmaal gestoken zijn maken ze een stofje aan waardoor ze overgevoelig reageren.
Wat er in het product zit is nogal verrassend. Natuurlijk is al bekend dat knoflook in welke vorm dan ook gezond is en de vliegen weghoudt. Dit speelt ook een grote rol in het product dat ik wil ontwikkelen. Het trucje is om de knoflook een natuurlijke reactie aan te laten gaan met andere natuur producten, want je kan het er natuurlijk niet zo opsmeren. Er zitten zo 3 voordelen aan: 1 = Hoe langer het erop zit, hoe meer effect het heeft, 2 = de werkzame stoffen in de natuurproducten kunnen direct worden opgenomen in de bloedsomloop, en dan moet er nog een element komen waarmee de crème makkelijk kan worden aangebracht.
Zodra ik een sample klaar heb wil ik deze graag op zoveel mogelijk paarden uittesten. Natuurlijk mogen onze haflingers voorop
Lindeeee schreef:Ook ik ben erg benieuwd naar dit product en ik zou hier graag wat meer over willen weten! Eventueel heb ik hier ook twee testpaardjes maar dit moet ik nog even overwegen en overleggen en ik zou graag iets meer willen weten over het product dan.
FenixJL schreef:Ellepel wist je trouwens al waar het vandaan kwam bij jou?
Want wij zijn er nog steeds niet achter de dierenarts zei tekenbeet maar er is niks te zien..
bruintje123 schreef:Ik verdenk de mijne echt van reactie op dazen.
Ik zat net foto's terug te kijken en in mei waren zijn manen nog prima. Als het van knutten is moet hij toch veel eerder reageren?
En vorig jaar was dat dus ook al zo.
Nu dit jaar eens echt goed in de gaten houden wanneer het stopt.