Vliegenkap gaat hier dus even een tijdje af (zal paardlief héérlijk vinden!) en de stal wordt opgestrooid (staat nu in een lege inloopstal met zandpaddock), dan gaat ze automatisch langer binnen staan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vliegenkap gaat hier dus even een tijdje af (zal paardlief héérlijk vinden!) en de stal wordt opgestrooid (staat nu in een lege inloopstal met zandpaddock), dan gaat ze automatisch langer binnen staan
absque_dubio schreef:Ik kom even binnenvallen. Ik zie de epplejeck eczeem/vliegendeken niet meer te koop? Was die grijs/zilveren deken met hals en oranje randen etc. Klopt het dat deze er niet meer is? Ik zoek hem in maat 195..
absque_dubio schreef:Ik kom even binnenvallen. Ik zie de epplejeck eczeem/vliegendeken niet meer te koop? Was die grijs/zilveren deken met hals en oranje randen etc. Klopt het dat deze er niet meer is? Ik zoek hem in maat 195..
jessie84 schreef:absque_dubio schreef:Ik kom even binnenvallen. Ik zie de epplejeck eczeem/vliegendeken niet meer te koop? Was die grijs/zilveren deken met hals en oranje randen etc. Klopt het dat deze er niet meer is? Ik zoek hem in maat 195..
Je hebt gelijk op de site zie ik hem ook niet meer staan. Misschien dat ze hem ergens in de winkel nog wel hebben.Ik heb er 2 maat 185 ik vind het wel fijne dekens en niet super duur.
_Epplejeck_ schreef:absque_dubio schreef:Ik kom even binnenvallen. Ik zie de epplejeck eczeem/vliegendeken niet meer te koop? Was die grijs/zilveren deken met hals en oranje randen etc. Klopt het dat deze er niet meer is? Ik zoek hem in maat 195..
De deken is inderdaad helaas tijdelijk uitverkocht wegens leveringsproblemen. Wanneer de dekens weer binnen komen is helaas nog niet duidelijk. Zodra ze weer binnen zijn komen ze ook weer online en in de filialen
Eeffii schreef:Dan zou ik de regenliner in dezelfde maat als je RSIH bestellen omdat de liner kleiner uitvalt. Paardendrogist heeft nu 15% korting
MelissaV schreef:Yinthee schreef:Bij Agradi hebben ze 30% korting, dus daar kosten ze nu 35 euro.
Kon bij agradi de liner niet vinden op de website
Yinthee schreef:Bij Agradi hebben ze 30% korting, dus daar kosten ze nu 35 euro.