http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZTA3PNB7.jpg
Hij wordt overdag op een grote open weide gehouden , waar wilgenbomen zijn, en wanneer op stal zijn er coniveren die een haag vormen rond de piste en stallen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cha_mira schreef:Hier is de foto, dit si geen toeval om dat hij looptHij heeft ze altijd.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZTA3PNB7.jpg
Hij wordt overdag op een grote open weide gehouden , waar wilgenbomen zijn, en wanneer op stal zijn er coniveren die een haag vormen rond de piste en stallen
katchina schreef:Hoi, even een vraagje,de manen van m'n paardje zijn aan het loslaten.
Eerst viel het me niet zo op maar nu is het iedere dag raak en het lijkt steeds meer te worden dat los laat.![]()
Is dit een duidelijk gevolg van de **vliegjes en dus zomerexceem aan het worden of kan het ook ergens anders aan liggen? *ben nu aan het duimen dat het iets anders is!*
katchina schreef:Ja,hij heeft best lange manen en ik zie vooral de witte stuk vor stuk loslaten.Maar voorzover ik weet heeft hij geen bijzondere jeuk aan z'n manenkam![]()
Heeft knoflook bijvoeren enig effect,dat iemand weet?
Renske_W schreef:Ik kom hier ook maar eens langs.
Heb een groot vermoeden dat onze shet zomerexeem heeft gekregen, ze staat namelijk tot bloedens toe te schuren
Ben haar sinds vandaag gaan behandelen met Dode Zee Gel.
Weet niet of er mensen in dit topic zijn die daar ervaringen mee hebben?
kaatje89 schreef:Heeft iemand ook ervaring met Endure spray? (Als ik het zo goed schrijf.) Het is wel behoorlijk prijzig, maar ben nog een beetje aan het twijfelen. Met die spray zou je paard/pony zonder deken kunnen staan, als je hem daarmee behandeld.
Op zich vind ik een deken ook geen probleem, maar die van mij (pagony) schuift heel erg en de rest van de paarden slopen de deken.. De deken houd het sowieso niet langer vol als 1 seizoen, als hij dat al red..
Mischa4ever schreef:katchina schreef:Ja,hij heeft best lange manen en ik zie vooral de witte stuk vor stuk loslaten.Maar voorzover ik weet heeft hij geen bijzondere jeuk aan z'n manenkam![]()
Heeft knoflook bijvoeren enig effect,dat iemand weet?
Knoflook heeft zeker wel effect, een bijzonder negatief effect zelfs.
Je paard krijg -zeker als je het elke dag voert- er ongelofelijke bloedarmoede van, en er is niets bewezen dat het daadwerkelijk werkt tegen jeuk.
Niet voeren dus!