Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
intel_1x schreef:Dat kun je altijd proberen, mits niet te geparfumeerd (allergie). Ik gebruik de serum van de action voor de manen en werkt ook perfect. Sowieso houden de vliegjes niet van olie, dus dubbele werking.

opisop_shop schreef:sportcoupe is toch ook prima?
Of helemaal gekortwiekt?
Maakt voor wedstrijden niet zoveel uit hoor
Maar ik zou haar in de ergste maanden inderdaad wel een deken opdoen als het daarmee beter wordt.
Gelijk lekker verkoelend spul er op gedaan, gezien ik de dag ervoor al een beetje Derfen had gesmeerd. Het stikte hier gisteren sowieso van de muggen, laat staan hoeveel kleine vliegjes er dan zijn.
Heb de spuities binnen voor de twenter.Joto schreef:Heb de spuities binnen voor de twenter.
Moet me er nog even in verdiepen, zoals ik vluchtig kon lezen moeten we sowieso eerst rustig opbouwen (0.2 ml in week 1, 0.4ml in week 2) tot we op 1 ml zitten. En dat schijnen we dan een behoorlijk aantal week moeten vol te houden. En als het rooie doppie op is, verder met de groene. Maar wil het wel even goed lezen (Engelse routebeschrijving en dan niet in Jip en Janneke taal), dus maandag zal ze de 1ste spuit krijgen.
Ook zij heeft deze week behoorlijk last, mag best iets koeler worden.