Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sieppus schreef:Ik heb vandaag uit ellende van mijn fries een kwpner gemaakt....![]()
Ik lach wel, maar ik ben niet blij....
Sieppus schreef:Ik heb vandaag uit ellende van mijn fries een kwpner gemaakt....![]()
Ik lach wel, maar ik ben niet blij....
opisop_shop schreef:
Heb er helaas geen foto van, maar stond hem wel goed
En met vlechten heeft ie niet raar gedaan, alleen laatste stuk richting de schoft werd heel gevoelig (kop omhoog en trillen met de huid) dus daar heb ik een los vlechtje in gedaan.
aerdenhout1 schreef:Sorrie jongens...meiden...., ik zit niet elke dag op jullie topic, want heb weinig vragen gelukkig!
Even de vragen...Stef krijgt inderdaad vanaf dat hij hier staat bix bijgevoerd. en ik voer havens onderhoudsbrok.
Nu krijgt hij er om een uur of 4 meer dingen bij...zemelen, haver, kruidenmix en gebroken mais.
Staat wisselend op het land, waar weinig meer op staat, en in de bak. Krijgt wel 4 keer per dag voordroog(hooi)
Momenteel met dit warme weer staan er meerdere paarden en pony's te schuren af en toe, maar meer zoals wij als mens jeuken als er een mug in de weg heeft gezeten zeg maar.