Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Charaz schreef:Wij hebben onze ruin met PPID helaas gisteren in moeten laten slapen, mocht er iemand interesse hebben in het overnemen van zijn medicatie pb me gerust.
Ik heb 56 tabletten Pergosafe van 1 mg over.

Hoe lang heb je hem gehad...?
  Hoe lang heb je hem gehad...?

Dat is een treurige kerst zo toch ineens zonder opa.....
    Dat is een treurige kerst zo toch ineens zonder opa.....                                                          

. De dierenarts had het over een normale/maximale waarde van 45 en die van Angel was 67. Advies was 2 weken 1 pil, daarna halve pil (Prascend). Nu lees ik hier vanalles over opbouwen vanwege de bijwerkingen, dat wil ik volgende week toch even bespreken voordat ik begin. Hopelijk gaat ze het goed eten.
 . De dierenarts had het over een normale/maximale waarde van 45 en die van Angel was 67. Advies was 2 weken 1 pil, daarna halve pil (Prascend). Nu lees ik hier vanalles over opbouwen vanwege de bijwerkingen, dat wil ik volgende week toch even bespreken voordat ik begin. Hopelijk gaat ze het goed eten.                                                         

, toen op een "onderbuikgevoel" laten testen, toonde geen opvallende kenmerken voor Cushing, behalve een wegvallende bovenlijn ) was vorig jaar getest.
 , toen op een "onderbuikgevoel" laten testen, toonde geen opvallende kenmerken voor Cushing, behalve een wegvallende bovenlijn ) was vorig jaar getest. 
                                                         Shinedown schreef:Dankjewel voor je reactie. Uit de BAL test kwam niks, omdat er op de endoscopie wel een beetje slijm te zien was wel medicatie gekregen daarvoor. Die medicatie eindigt volgende week en wilde sowieso pas daarna de Prascend starten.
Zou het in theorie kunnen dan dat ze geen cushing heeft, maar door een onderliggend probleem + stress vreemde kliniek de waarde hoger is? Of met deze waarde heeft ze het sowieso altijd?