Nu lijkt mij dat hetgeen ik besteld heb hetzelfde principe is en hetzelfde doel heeft, dus wie weet
Als het niet werkt weten we dat ook weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als het niet werkt weten we dat ook weer
En als ze het alleen met rijden/longeren doet is dat ook wel een teken. Paarden met een echte allergie doen het altijd & overal, deze beginnen doorgaans ook niet in januari al, want dan is er nog niks om allergisch voor te zijn (als we het over pollen hebben dan, als ze natuurlijk allergisch zijn voor stro of dergelijke is dat wat anders
).

) dus dat filmt niet zo handig
Op dit stukje viel het ook nog mee, later werd het wel duidelijker..
-moment .. Allerlei kleine dingetjes die hij heeft wat ik aan de leeftijd of zijn kapotte ogen weet, maar misschien hoort het toch allemaal samen. Net zoals bij [***]
Dacht even wat te spelen in de piste, maar daar had hij het stikbenauwd en was zelfs aan het hoesten. Piste voelde ook wel warm & drukkend aan, dus dat wordt feest in de zomer...
(is nu de eerste zomer dat we die binnenpiste hebben, had gehoopt dat die koel bleef maar ik vrees ervoor).

En sopt zelf ook nog. [***] krijgt vanaf nu ook nat hooi trouwens.

Moest ik inderdaad niet nat maken, maar daar reageert [***] dan weer op met zijn allergie.. Dus het is beetje kiezen tussen 2 kwaden tegenwoordig, we proberen er maar het beste van te maken..
Inderdaad erg, maar fijn dat hij het nu niet meer zo heeft. Hoe komt dat denk je?
Wat voor pilletjes komt de DA voorschrijven dan? Weet je dat al?
iets wat bij sommige paarden werkt en bij sommige niet voor de 100% waardoor er dus nog steeds met zo'n masker gereden moet worden.

Als je ziet dat er stofallergie bestaat en daar middeltjes tegen zijn .. Is dezelfde categorie zeg maar 
) en de wind ed heb ik al helemaal geen invloed op... Heb gisteren eens geprobeerd met een nat neusnetje, maar dat netje op zich werkt al op zijn systeem dus dat leek geen verschil te maken ... Zijn neus natmaken zal ook maar even verlichting geven, is ook niet echt een optie op langere termijn
Verder weet ik het niet zo meteen..