Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
klotshtiduj schreef:Volgens mij kan dit topic wel gesloten worden. In dit topic is namelijk gevraagd om advies om het paard te laten eten. Dit is inmiddels gelukt en het paard staat verder onder behandeling van de DA.
slimmerik schreef:klotshtiduj schreef:Volgens mij kan dit topic wel gesloten worden. In dit topic is namelijk gevraagd om advies om het paard te laten eten. Dit is inmiddels gelukt en het paard staat verder onder behandeling van de DA.
Nee joh, we maken er een HK topic van.... gaan we door tot en met pagina 500
Ik wil iig dolgraag blijven volgen hoe het met Canjer gaat.
_eenmalig_ schreef:Op dit moment hebben we niets nodig verder hoor!! Alleen een berg geluk! Maar ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat hij het gaat redden.
Hij is hier nu bijna een week, en ik zal dan ook eerdaags eens nieuwe foto's plaatsen. Dan mogen jullie oordelen
En dan ben ik benieuwd of er nog steeds bokkers zijn die zeggen dat ie naar de slacht had gemoeten!
klotshtiduj schreef:Volgens mij kan dit topic wel gesloten worden. In dit topic is namelijk gevraagd om advies om het paard te laten eten. Dit is inmiddels gelukt en het paard staat verder onder behandeling van de DA.
_eenmalig_ schreef:foto's worden nu geupload door medebokker.
Op deze foto's kunnen jullie zelf het verschil bepalen na een week.