Ooit wel is gehoord..
Maar is dat wel goed

Chloor is toch gigantische troep

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ma_rie_tje schreef:jeetje, wat balen marlottie.
Helaas hier ook geen goednieuws.
Nu is ook zijn koker dik geworden http://www.mijnalbum.nl/Foto=3FZB6SEO
Foto kan schokkend bevonden worden!
Coentjuh schreef:Mok behandelen met chloor?
Ooit wel is gehoord..
Maar is dat wel goed![]()
MarLottie schreef:Coentjuh schreef:Mok behandelen met chloor?
Ooit wel is gehoord..
Maar is dat wel goed![]()
Ja geen flauw idee lijkt mij ook wat vreemd!
ze zeggen ook wel eens ochtedurine alleen dan vraag ik mij 2 dingen af..
ten 1e: Moet je dan de hele morgen wachten dat je paard plast en met een emmertje er snel onderduiken.
en ten 3e.. : Als het bacterie bij je paard is is dat ook in zijn plas, dus daar help je m dan toch niet mee om dat plas er weer over heen te gooien.. of ben ik nu gek?
trisca schreef:hebben jullie ervaringen met mok behandelen met cabacil? Wordt voornamelijk gebruik bij besmetting met mijten, maar schijnt bij mok ook te helpen.
Ik heb al wel een oplossing gekregen, maar vind het best eng het te gebruiken. Lijkt me best agressief op open plekken
MarLottie schreef:ma_rie_tje schreef:jeetje, wat balen marlottie.
Helaas hier ook geen goednieuws.
Nu is ook zijn koker dik geworden http://www.mijnalbum.nl/Foto=3FZB6SEO
Foto kan schokkend bevonden worden!
Jeetje dat is ook niet best..
Pff.. wat word er op dit moment aan gedaan door de veeartsen?
MarLottie schreef:@ ma_rie_tje
Gut,
vervelend he steeds dat afwachten..
Fin krijgt nu ook antibiotica in de vorm van een smakelijke pasta (alleen of ze het smakelijk vind, volgens mij NIET)![]()
En verder heeft ze nu een Bandage tot de knie deze moet vochtig gemaakt worden door er iedere dag een halve emmer water met een scheut jodium overheen gieten. Zo blijft het vochtig en kan haar been in de dikte afnemen.. Dit werkt nu wel.
ma_rie_tje schreef:MarLottie schreef:@ ma_rie_tje
Gut,
vervelend he steeds dat afwachten..
Fin krijgt nu ook antibiotica in de vorm van een smakelijke pasta (alleen of ze het smakelijk vind, volgens mij NIET)![]()
En verder heeft ze nu een Bandage tot de knie deze moet vochtig gemaakt worden door er iedere dag een halve emmer water met een scheut jodium overheen gieten. Zo blijft het vochtig en kan haar been in de dikte afnemen.. Dit werkt nu wel.
Die die wij geven is ook een SMAKELIJKE pasta, its met een f (begint het mee) is een wit doosje![]()
vindeht een beetje naar anijs ruiken, maar zo smakelijjk vind hij het niet inderdaad.
trisca schreef:hebben jullie ervaringen met mok behandelen met cabacil? Wordt voornamelijk gebruik bij besmetting met mijten, maar schijnt bij mok ook te helpen.
Ik heb al wel een oplossing gekregen, maar vind het best eng het te gebruiken. Lijkt me best agressief op open plekken
ma_rie_tje schreef:ik heb het trowuens even opgezocht, ik geef hem sulfatrim (begint dan wel neit met een F, maar die zit er wel in!)