Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TOET122 schreef:Heb niet heel het topic gelezen maar wij hebben het bij mijn vz paarden ook in het land staan. Het komt net zo hart weer terug als we het eruit trekken.
Ging 2 weken geleden naar walibi en zagen toen langs de weg ook heel veel van die bloemen staan. Je ziet ze inderdaad steeds meer. Olang ze neit tussen het kuil en of hooi zitten vind ik het goed. Paarden laten ze in het land staan en grazen er om heen als het goed is.
quera schreef:TOET122 schreef:Heb niet heel het topic gelezen maar wij hebben het bij mijn vz paarden ook in het land staan. Het komt net zo hart weer terug als we het eruit trekken.
Ging 2 weken geleden naar walibi en zagen toen langs de weg ook heel veel van die bloemen staan. Je ziet ze inderdaad steeds meer. Olang ze neit tussen het kuil en of hooi zitten vind ik het goed. Paarden laten ze in het land staan en grazen er om heen als het goed is.
wees daar niet te zeker van . want dat dachten wij ook en ik ben er een paard aan veloren . helaas
MelodyT schreef:Het zit alleen aan het begin van de weide waar we van de winter mollen hebben gehad kan dat er verband mee hebben..het stuk waar de meeste molshopen waren staat helemaal vol met rozetten.
We willen er nu zo veel mogelijk uittrekken en in aug laten spuiten tegen al het onkruid door de loonwerker en opnieuw inzaaien hoop dat dat gaat werken...heb het er maar niks op.
beantsje schreef:@EstherHegt
Nu even een vraagje; een poosje geleden is een bericht in het nieuws geweest dat de DB eigenaren van weiden met paarden erin gaat aanspreken als daar JKK groeit.
Uit jouw berichten maak ik op dat het eigenlijk nooit gebeurt dat een paard JKK eet (tenzij er verder te weinig groeit).
Heeft dit beleid van de DB volgens jou dan wel zin?
natje93 schreef:ik weet niet of het al is gevraagt
maar is het ook giftig voor mensen ?
alvast bedankt