Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Inge schreef:We merken nu vooral verschil in de negatieve zin eigenlijk, hij loopt bar slecht, hij mag 5 tot 10 minuten stappen aan de hand maar dat red hij echt niet, na een paar minuutjes loopt die zo kreupel dat we hem terugzetten.
Rob en de Visdonk zeiden wel dat dat door de tegendruk komt , maar vanavond willen we sowieso even bellen naar Rob, in hoeverre dit normaal is.
Dit is echt zo'n geval waarbij je elke dag bij jezelf te rade moet gaan wat eerlijk is nog.
Verder is hij echt voor een paard wat op stal staat erg vrolijk en braaf..
Ze zijn er behoorlijk lang mee bezig geweest hoorden we wel, en dan met zijn tweeën op het laatst.
Dit beslag was een stukje duurder... 360 euroen dan nog de rekening van de Visdonk erbij , dan valt echt de operatie van Fay in het niet hierbij
janouk schreef:@simodi
HKO en wat Cassis heeft zijn 2 heel verschillende dingen.
Je kan Hoefkatrolontsteking toch niet vergelijken met een fors gekanteld hoefbeen, waarvan de hoefwand/lamellen los gescheurd zijn van het hoefbeen en de punt van het hoefbeen drukt in de zool.
Gabbe schreef:Ik ook 1,5 jaar bezig geweest met een verkeerd vast gegroeid griffelbeentje wisten toen natuurlijk niet dat het zo lang zo duren maar zou het zo of een x doen. Ik vind eigenlijk ook dat je paard dat schuldig bent.
Wat een constructie zeg onder casis zijn hoeve!
betadine schreef:TS ik weet dat je het beste voorhebt met Cassis, maar probeer van niet blindelings in je smid te geloven.