Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
danoesje schreef:Toen ik Eagle kocht heb ik er ook eerst een stuk of 10 uitgeprobeerd, waarvan hij echt met stip bovenaan stond, want wat voelde hij enorm machtig onder me en wat was ie braaf. Schijn bedriegt.
Jet schreef:Danoesje, dan ga ik toch eerst een afspraak maken met Equicare. Als daar iets uit lijkt te komen ga ik daarna gelijk een afspraak maken met de Lingehoeve. Voordat ik haar verder doorpak wil ik toch echt eerst weten of er niet meer aan de hand is.
Ik twijfel altijd met zo'n medium, maar bij jou klinkt het wel heel mooi. Ik dacht eerst voor een draver te gaan voordat ik Elvee kocht, maar daar ben ik van teruggekomen. Vind er maar eentje die aan mijn eisen voldoet en die ook nog helemaal goed is. Ik wil graag een e-pony, merrie en vlot van karakter. Dat is Elvee precies, helaas met een beperking. Toch is me gezegd dat ik mijn doel, endurance klasse 1 en 2, met haar goed moet kunnen doen.
Maar dan moet ze verder wel helemaal goed zijn en daar twijfel ik nu nog teveel over.
Wat is jouw doel eigenlijk met je paard? Recreatief, dressuur, springen of nog weer anders?
Baboo, bij Elvee kwamen de problemen er pas na 9 maanden echt uit, dus toen was er geen bloed meer van de keuring. Als ik er eerder achter gekomen was, had ik dat wel laten bekijken inderdaad.