Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elegance_ schreef:marjoleinft schreef:misschien zijn die van mij wel erg verwent maar ze lusten geen subli dat eten ze niet op
Haha, die van mij lust ook echt niet alles hoorMaar ik ben altijd heel makkelijk met dat soort dingen, niet opeten? pech gehad
IR_EMS schreef:Heb het hele weekend lopen dubben, en met name wat KootMiraDrum zei blijft in mijn hoofd spoken.
Haar lijf moet wel de kans krijgen te genezen, bovendien is ze zelf ook nog altijd alert en vrolijk!
Dan heb je de helft al gewonnen denk ik dan maar.
Enig onderzoek van mijn kant wijst uit dat het niet zo hoeft te zijn dat ze haar leven moet slijten in een kale zandbak. Ik vertik het overigens wel om haar een graasmasker om te doen.
laura1986 schreef:Even een verslagje van gisteravond (bezoek van holistisch natuugeneeskundig therapeute):
Frodo heeft de lyme bacterie en nog een aantal andere dingen die niet goed gezond zijn (ook een soort jicht?), maar geen IR! Hij heeft maar liefst 8 verschillende homeophatische medicijnen gekregen, en over 4 weken komt ze terug voor de vervolgbehandeling. Ze heeft geprobeerd om uit te leggen wat hij nu precies heeft, maar het valt niet mee om dat dan ook te snappenMaar, als zij maar weet wat ze doet en mn pony beter maakt vind ik dat niet zo erg.
Typisch: voeding is perfect zo (vitamines en mineralen ook), dus niets aan veranderenStal was ze ook erg positief over
Nu zal Frodo zich in tussentijd niet echt lekker gaan voelen; de troep moet eruit. Ik ben benieuwd hoe hij is na de behandeling