@Paintlinger...ze gaan NIET pronken met de veren van een ander he...dat kan natuurlijk NIET....dat zijn JOUW veren hahah....SORRY EVEN OFF TOPIC MAAR MOEST EVEN!!
Waterlelie uit jouw berichten komt nu zoveel blijdschap en klinken positief. Heerlijk om nu dit te lezen. Ben nu heel benieuwd naar de (mooie?) wonden.
Ik ben weer benieuwd naar de foto's! En ik vind dat je gelijk hebt, als je zo een aanbod krijgt moet je die lekker pakken! het kost al meer dan genoeg...
waterlelie48
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-09 22:20
Daar ben ik dan met de nieuwe foto's Ze is vanavond weer niet de hele nacht op de wei, wel is ze twee uurtjes in de kleine wei geweest.. Ik smeer nu vanaf 2 juli met de Mesitran en het gaat echt heel snel!! De randen zitten bij de grootste wond bijna geheel vast....ook bij het ronde gat gaan de randen al vast zitten. Daar komen ze dan de foto's. Op de foto's van de grootste wond zie je wat zwarte spikkeltjes ..dit is een beetje zand en wat stukjes blad...ze had namelijk liggen rollen. Nu dan echt de foto's.
Wow wat een verandering zeg! ik lees al vanaf het begin van dit topic mee, maar k vind het echt een stuk bete eruit zien ! echt super om te zien hoe je zo goed voor haar zorgt en super om te zien dat het ook zo goed vooruit gaat
Grit
Geplaatst: 08-07-09 22:26
Medeco is de producent van Mesitran. Dus de casus zal wel voor eigen gebruik zijn. Misschien om meer promotie in de veterinaire wereld te krijgen (daar werkt Bokt ook goed aan mee ). Bij mensen is het al lang een bewezen product.
Ik kan me niet voorstellen dat ze de eerste genezingsperiode aan mesitran koppelen, als dit toen niet gebruikt is. Een te groot risico voor de geloofwaardigheid voor hun zelf.
En echt super dat de wonden zo mooi blijven genezen !!! Het ziet er echt mooi rustig uit! Wat vind je DA van het effect van het zilverwater en nu de mesitran. Zal voor hem/haar ook nieuw zijn.
Letizia
Geplaatst: 08-07-09 22:26
Ik heb je topic vandaag pas ontdekt, ik heb alle foto's gezien en echt, wat een resultaat zeg! Mesitran hebben wij in de oudere zorg ook goede resultaat bij, ik vraag me af wat alginaat wondverband in de eerste fase had kunnen bijdragen, ik vind dit, ondanks dat het natuurlijk verschrikkelijk is, heel interessant
Da_Laico
Geplaatst: 08-07-09 22:28
Wow renaat, wat een verbetering zeg! Fijn dat het zo goed gaat.
Kit_for_ever
Geplaatst: 08-07-09 22:29
Werkelijk een wonderbaarlijk genezingsproces in mijn ogen! Zonder het zilverwater en die zalf had het er waarschijnlijk niet zo uitgezien!
Natie, nogmaals petje af!
Casarell
Geplaatst: 08-07-09 22:33
Geweldig!!!!!!!!!
Dat ziet er echt goed uit zeg.. als dat zo door blijft gaan is het helemaal dicht voor je het weet...
Stybba
Geplaatst: 08-07-09 22:35
Wow! Het geneest echt mooi! Erg fijn dat de ze zicht ook zo goed voelt.
Wow!! Die zalf wil ik op stal hebben! Wat gaat het hard nu zeg! De randen van de wonden zien er echt héél mooi uit en duidelijk al nieuw weefsel. De rest is mooi roze en rustig... I'm impressed!
Marliee
Geplaatst: 09-07-09 00:48
Super, maar ik ben ook wel benieuwd of dat gat er nog zit?
Wow, wat zien de wonden er mooi uit. Bij de grote wond zitten de randen al bijna helemaal vast toch. Echt super en dat gat is ook bijna weg. Gaat echt de goede kant op nu, super!
Monnik
Geplaatst: 09-07-09 07:49
Zo dat ziet er goed uit zeg!! Dat zilverwater en de zalf doen hun werk echt heel erg goed!!