Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Algenkristalliet en kiezelzuur ‘reinigen’ het bloed en verminderen daarmee de jeuk. Een speciale gift vitamine E bindt als anti-oxidant de vrije radicalen in het lichaam. Een kruidenmengeling toespitst op huid en haar zorgt voor herstel van de huid. Knoflook, fruitazijn en organisch gebonden stoffen als koper, zink en selenium de completeren de samenstelling van dit speciale voeder.
ellepel schreef:nog even he,dan is het weer zo ver![]()
die deken blijft ap wel ophouden,zijn de laatste jaren zo veel vliegen dat het denk ik sowieso wel fijn voor ze is.
ikenindi schreef:zit er ook over te denken. is lastig te krijgen, maar ik moet toch moeilijk doen om de vito te krijgen van marstall, dan kan dit mss wel in 1 moeite door?
kimmy1985 schreef:ikenindi schreef:zit er ook over te denken. is lastig te krijgen, maar ik moet toch moeilijk doen om de vito te krijgen van marstall, dan kan dit mss wel in 1 moeite door?
Heb vandaag iemand aan de telefoon gehad van Marstall.
Ze leveren aan huis, vanaf 10 zakken gratis anders komt er 45 cent per zak bij.
ikenindi schreef:meen je dat? :0 dat is DE oplossing! heb toch wel ruimte in de schuur! en als ik lief vraag is er anders mss ook wel ruimte nog op stal10 zakken doe ik echter wel erg lang mee... geldt dat ook als je bijv 9 zakken doet en 1 exzema supplement?
ikkiN schreef:Misschien heb ik erover heen gelezen, maar wanneer gaan jullie de eczeemdekens er weer op leggen? Ik zit te denken aan half februari, als de dagen langer worden en ze gaan ruien?
Gelukkig heeft het zo gevroren, is nooit goed voor die insecten.