Verder dus dat listerine mengseltje, of sweet itch van sectolin

Vliegenspray kun je ook op een vochtige spons doen en aanbrengen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_W schreef:Thanks voor de tip, 6 pagina's vol met goede verhalen. Ik ben meteen gaan zoeken in de kast en heb een fles listerine arctic mint gevonden. Dit kan dus ook gewoon?
Verder was ik benieuwd of het in de volle zon gebruikt kan worden, of liever 's avonds smeren? Vooral met olie kan ik me wel voorstellen dat dat dan flink gaat branden in de zon?
Maakt het verder nog uit met wat voor olie? Moet het perse babyolie zijn, of kan het ook met slaolie of zonnbloemolie oid?
En wondjes kunnen dus ook ingesmeerd worden?
Ik ben misschien nog steeds wel te voorzichtig met dingen uittesten![]()
Verder had iemand dit ook voor eigen gebruik getest. Ik weet alleen niet meer wie. Maar heb je pure listerine gebruikt, of ook 50/50 gemengd?
Jotoma schreef:Kim_W schreef:Thanks voor de tip, 6 pagina's vol met goede verhalen. Ik ben meteen gaan zoeken in de kast en heb een fles listerine arctic mint gevonden. Dit kan dus ook gewoon?
Verder was ik benieuwd of het in de volle zon gebruikt kan worden, of liever 's avonds smeren? Vooral met olie kan ik me wel voorstellen dat dat dan flink gaat branden in de zon?
Maakt het verder nog uit met wat voor olie? Moet het perse babyolie zijn, of kan het ook met slaolie of zonnbloemolie oid?
Verder had iemand dit ook voor eigen gebruik getest. Ik weet alleen niet meer wie. Maar heb je pure listerine gebruikt, of ook 50/50 gemengd?
Zoek even terug op mijn geplaatste berichten, daar staan alle antwoorden in 1 bericht.
Kim_W schreef:Thanks voor de tip, 6 pagina's vol met goede verhalen. Ik ben meteen gaan zoeken in de kast en heb een fles listerine arctic mint gevonden. Dit kan dus ook gewoon?
Kim_W schreef:Of ik kan heel slecht zoeken in je berichten, of niet alle antwoorden staan gegeven sinds de listerine hier in het topic aan de orde is gekomen.
Wel een aantal gelukkig haha. Maar nu ben ik nog wel benieuwd of jullie het overdag gebruiken en het dus in de volle zon kan (met olie?) En of je perse babyolie moet gebruiken of een andere olie ook goed is?
Assebassie thanks ook voor jouw bericht! Dan ga ik deze proberen
Kim_W schreef:Of ik kan heel slecht zoeken in je berichten, of niet alle antwoorden staan gegeven sinds de listerine hier in het topic aan de orde is gekomen.
Wel een aantal gelukkig haha. Maar nu ben ik nog wel benieuwd of jullie het overdag gebruiken en het dus in de volle zon kan (met olie?) En of je perse babyolie moet gebruiken of een andere olie ook goed is?
RuthenRoos schreef:Mijn paard schuurt ook haar benen, vooral door met haar hoef langs het andere been te krassen.Ze staat nu in een deken met benen, dat helpt heel goed, maar de pasvorm is lastig en de stof is kwetsbaar. Die beenflappen van Rambo, blijven die goed zitten? Zakken ze niet af als het paard met de hoeven trapt?
Samy24 schreef:Goedemorgen allemaal,
Mijn fjord is vorig jaar vlak voor de winter beginnen schuren en bleek toen leverbot te hebben wat volgens mijn DA zijn jeuk kon verklaren. Ondertussen is zijn voorpluk al vele dunner geworden, is de witte laag van zijn manen met stukjes verdwenen en van zijn mooie volle staart heb ik ook afscheid moeten nemen.
Zou dit eczeem kunnen zijn? hij schuurt niet tot alles open ligt of kapot is. Wel heb ik thuis de bomen op de weide afgezet met prikpaaltjes zodat hij zich daaraan niet kan schuren.
Overdag staat hij op de weide samen met mijn merrie en snachts op de paddock met oud hooi.
Kayleigh327 schreef:Is bij die van jullie de jeuk de afgelopen dagen ook een heel stuk minder?
Heb het idee dat het met dit wisselvallige weer een stuk beter gaat.