Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
funnyhorses schreef:Hier nog steeds succesvol met de ventilatoren,hoop kriebelbeestjes in de lucht maar niks in de stallen.
Peerd is er happy mee en ik ook!
lissie_zigor
Maar als jij dat vermoeden hebt, zou ik het gewoon proberen want die druppels kunnen geen kwaad..[/quote]
Ik heb ze inmiddels binnen en ga het proberen, dank je!
en veerust gebruik ik al jaren, ook voor de andere paarden, wel giftig hoor, maar ja werkt wel en gewoon niet teveel van gebruiken!
[quote="Maisie schreef:Heeft er hier iemand een zebra deken en werken die ook echt?
ZusJacobs schreef:Ik ga het sowieso proberen! Voor alle paarden wel lekker denk ik. Qua kosten, het is niet mijn huis en dus niet mijn rekeningMaar dit moet ik dan uitrekenen zodat ik dit terug kan betalen.
Dorike schreef:Ritten van anderhalf/2 uur. Wisselt nu nog wel, maar in de zomer ga ik ook wedstrijden met hem rijden dus word hij vaker getraind. metazoa zou een goede optie kunnen zijn. Ik zal er naar kijken.
Van het gras afhalen ga ik niet meer aan beginnen. Afgelopen winter hebben ze 's nachts binnen gestaan. Maar daar werden ze duf en stijf van. Helaas heb ik geen paddock of iets. Ik ga ze niet in een weide zetten waar ze tot hun knieën aan in het gras staan.
Citaat:Paddock Paradise maken ? Loop pad. Toch beweging. En geen gras. ??
Werkt ideaal. Weet ik uit ervaring