Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
QC1997 schreef:Ik heb een D-pony. En verwacht dat ze cushing heeft. Nu ben ik voor mezelf een schatting aan het maken hoeveel medicatie gaat kosten. Klopt het dat een D-pony half pilletje per dag wordt geadviseerd? En weet iemand de kosten van Prescend?
QC1997 schreef:Ik heb een D-pony. En verwacht dat ze cushing heeft. Nu ben ik voor mezelf een schatting aan het maken hoeveel medicatie gaat kosten. Klopt het dat een D-pony half pilletje per dag wordt geadviseerd? En weet iemand de kosten van Prescend?
darkadia schreef:Ik ben even benieuwd hoe jullie het doen met testen: doen jullie dat jaarlijks? Hier begon de kliniek wat moeilijk te doen voor nieuwe medicatie, maar hij doet het er prima op dus ik zie zelf geen noodzaak om weer te gaan testen (behalve dat het hun zakken vult)….
darkadia schreef:Ik ben even benieuwd hoe jullie het doen met testen: doen jullie dat jaarlijks? Hier begon de kliniek wat moeilijk te doen voor nieuwe medicatie, maar hij doet het er prima op dus ik zie zelf geen noodzaak om weer te gaan testen (behalve dat het hun zakken vult)….
MamaMiesje schreef:Mijn ene pony heeft nu 3 jr ppid en de andere een jaar (althans; een jaar geleden gediagnosticeerd). Die tweede pony zat sky high in de waardes, boven de 500 geloof ik. Dus die wil ik nu wel weer even laten testen.
Die andere doe ik niet: die startte destijds op een waarde van tegen de 80 en 1 jaar later zat 'ie op 50+ - en dat op minder dan een kwartje tablet. Verder is hij qua uiterlijk, conditie en gedrag prima-niet anders dan anders.