Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Water, appie kan niet tegen olie op de huid.
Maar ik weet niet of ik door ga, gister had hij juist nog veel meer jeuk.
Echt schuren tegen de muur met zijn kont, met zijn hoofd schuurt hij tegen zijn weidegenootje.
Terwijl ze gewoon hartstikke schraal staan nu
Froukje schreef:Hier doet de listerine niet veel, dus ik ben maar weer begonnen met de derfen. Eerst de jeuk maar weer eens zien te verwijderen, dan met listerine kijken of het ook weg blijft.
Ik had eerst de derfen cream, die vind ik helemaal niet stinken. Vandaag bij de EJ de lotion ook mee genomen, maar gatver de gatver, die geur komt zelfs door de handschoenen heen.
Nu eerst maar eens opzoek naar iets om die geur kwijt te raken, want ik werd er tijdens het eten gewoon misselijk vanEn met gewoon zeep gaat het er niet af
Jotoma schreef:Even voor iedereen die t weer opnieuw gaan vragen:
Listerine original of coolmint
Voor de helft verdunnen met water
Je kan je paard insprayen en het erop wrijven.
Ik heb een reisflesje met kleine opening, giet t op manen en staart en wrijf t in. De benen, buik en voorpluk smeer ik met de hand in.
Jotoma schreef:Geeft niets stamper, maar dan kan ik de volgende keer zeggen dat mensen kunnen zoeken op mijn geplaatste berichten. Je bent vast niet de laatste die t vraagt
Kayleigh327 schreef:Bij mij deed de 50% listerine met 50% water niks.
Ben het vanaf vandaag aan het testen met babyolie ipv water.
Edit: Ik heb trouwens uitslag terug gekregen van bloed test. Ze had flink tekort aan selenium en vitamine e.
Daar krijgt ze vanaf vandaag ook supplement voor dus wordt even kijken wat het allemaal doet!
papagroom schreef:Kayleigh327 schreef:Bij mij deed de 50% listerine met 50% water niks.
Ben het vanaf vandaag aan het testen met babyolie ipv water.
Edit: Ik heb trouwens uitslag terug gekregen van bloed test. Ze had flink tekort aan selenium en vitamine e.
Daar krijgt ze vanaf vandaag ook supplement voor dus wordt even kijken wat het allemaal doet!
Die te korten komen vaak voort uit een tekort aan magnesium en/of fosfor..zonder dezen kan je paard geen vitE en selenium opnemen.
ellepel schreef:Maar jij gaf toch ook iets van een vitaminekorreltje?
Appie was vandaag jeukvrij![]()
Geen idee of de listerine daar dan toch eindelijk aan mee helpt
Stal_Fiore schreef:Doen jullie die babyolie+listerine op de manen en huid en dan een deken erover?
Babyolie gaat toch branden in de zon? Is mij altijd verteld dat ze daar van veel sneller verbranden.
ellepel schreef:Water, appie kan niet tegen olie op de huid.
Maar ik weet niet of ik door ga, gister had hij juist nog veel meer jeuk.
Echt schuren tegen de muur met zijn kont, met zijn hoofd schuurt hij tegen zijn weidegenootje.
Terwijl ze gewoon hartstikke schraal staan nu