Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meganyr schreef:Gras heeft natuurlijk wel (plantaardige) eiwitten, wat ook goed is voor spieren.
Krachtvoer lijkt me weer zo tegenstrijdig, maar aan de andere kant wel weer logisch.
En dan echt brok of muesli?
Trainen doen we, bij gebrek aan rugspieren rij ik even niet maar we fietsen en mennen wel.
Pandora2 schreef:Eén van de cushies hier heeft een spuit kortwerkende cortisone gekregen vanmorgen![]()
Geen andere optie mogelijk....op een nacht tijd haar hele bil opengebeten / geschuurd van allergie aan één of ander steekbeest. Schaafwonden zo groot als tennisballen, arme beest ging de stal verbouwen van ellende. Kan er zelfs aan die kant niet aankomen om zalf te smeren...moet straks wel beter gaan volgens DA. Moet nu 5 dagen een half pilletje prascend meer geven...just to be sure.
Gelijk maar gevraagd om een volledig bloedonderzoek...wil wel eens weten of 3 jaar pillen ergens haken en ogen veroorzaakt heeft...
Blegh
Jannepauli schreef:Ik vraag me af of dat zinvol is. de ACTH-meting is onder invloed van de zgn. Seasonal Rise - dat betekent dat in de periode van Juli tot (en met) November het ACTH bij alle dieren altijd hoger is. Het zou dus eigenlijk pas zinvol zijn om in December of Januari opnieuw te testen om een duidelijk beeld te krijgen. Heeft je paard specifieke klachten op dit moment? Is de glucose/insuline ook gemeten?