opisop_shop schreef:Toebie, nee dat is geen zomereczeem, dat zijn gewoon (onweers?)vliegjes
Alleen op de buik??? Hoe weet je dat het geen zomereczeem is?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Immelicious schreef:Heb de Sweet itch hoody uit engeland binnen gekregen....wát een superkwaliteit!!
Past goed en is ongeveer 3x zo stevig als de bruine exceemdekens uit nederland!
Ben benieuwd hoe hij op termijn bevalt!
Immelicious schreef:Heb de Sweet itch hoody uit engeland binnen gekregen....wát een superkwaliteit!!
Sanet schreef:Immelicious schreef:Heb de Sweet itch hoody uit engeland binnen gekregen....wát een superkwaliteit!!
Is er een nieuwe versie ofzo dan, dat iedereen nu ineens foto's wil?
En de RSIH heeft toch niets wat in de buurt komt bij de ogen, die hoody gaat over de oren en dan houdt het op...
Of mis ik van alles?
Flosje446 schreef:Immelicious schreef:Heb de Sweet itch hoody uit engeland binnen gekregen....wát een superkwaliteit!!
Ik ben ook benieuwd naar een foto. Ik heb net op de site gekeken en vind het een erg mooie deken. Kan je de hals eigenlijk los halen van de rest van het deken? De enige maar die ik heb, is dat ik het een beetje eng vind dat als het deken wat draait en het deken voor de ogen komt. Daarom heb ik nooit zo'n hoofdkap gekocht, nu zal het draaien misschien moeilijker gaan omdat het één geheel is.
ikenindi schreef:Als je op de site kijkt zie je hem toch? de hood en de rug.
http://www.snuggyhoods.com/index.php/vm ... ducts.html
dus 2 delen?
Rhys schreef:Zijn er hier ook mensen met een ZE-paard die zijn overgestapt op zgn. 'natuurlijk' voer als Healthy Herbs of Equifyt, en wat waren jullie bevindingen?
Flosje446 schreef:Immelicious schreef:Heb de Sweet itch hoody uit engeland binnen gekregen....wát een superkwaliteit!!
Ik ben ook benieuwd naar een foto. Ik heb net op de site gekeken en vind het een erg mooie deken. Kan je de hals eigenlijk los halen van de rest van het deken? De enige maar die ik heb, is dat ik het een beetje eng vind dat als het deken wat draait en het deken voor de ogen komt. Daarom heb ik nooit zo'n hoofdkap gekocht, nu zal het draaien misschien moeilijker gaan omdat het één geheel is.
Immelicious schreef:Ik heb alleen de hood:
binnenkant:
[img
]http://i51.photobucket.com/albums/f381/immelicious/2011-09-14135237.jpg[/img]