Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperRoos schreef:Daarom is het extra belangrijk volgens mij bij dit soort paarden ook goede supplementen in te zetten en iets als een olie bijvoorbeeld..
We hadden het hier al eerder over de omega 3,6 en 9 olie en dat krijgt Diaz dus ook, in combinatie met een ander goed supplement zodat we in ieder geval dat soort tekorten uit kunnen sluiten als oorzaak van de jeuk..
Maar nu ze stopt met jeuken kan dit ook weer de eerdere oorzaak geweest zijn en is dat nu allemaal aangevuld.. De echte oorzaak vinden blijft enorm moeilijk denk ik..
Quinn_ schreef:Zomer eczeem het is wat!
De exem-cure van veba-star is ook superspul. Op de site staat een verslag van een fries die er erg aan toe was. http://WWW.veba-star.nl
CarolShadow schreef:Moet wel even zeggen dat die van mij ook behoorlijk debiel kan eten, en heb nog nooit problemen gehad met die kleine brokjes.
.
ellepel schreef:hey fijn!
alleen jammer dat er op de site niet stat wat er allemaal in dit middel zit
Martinee schreef:Ik heb in september mijn zomerexzeem deken afgehaald, en nu heb ik alsnog geen manen meer over! nadat ik de deken heb afgehaald is ze gaan schuren en het houd nu dan eindelijk een beetje op. Ik gebruik een middel van de dierenarts heb altijd vanalles gebruikt, maar niks mocht baten! nu heb ik fenonolf, en het werkt geweldig om de 4 dagen inspuiten en het schuren blijft weg!