Ik ben erg tevreden over het effect van iets langer dan 2,5 maand prascend voeren. Ik baal alleen van die vlaggen van minder goed eten en de pil niet willen!
Sterkte!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Ik heb geen idee . Weet alleen dat ik dat niet verantwoord krijg hier thuis ....
Wordt al zoveel gemopperd dat het allemaal al veel kost . En dan hebben ze het alleen over de basis verzorging .
Ga wel in protest en zoeken naar een goedkopere leverancier ervan .
Scheelt her en der nogal wat schijnbaar
Zucchero schreef:Gwendolyn heeft helaas weer een aanval van: "vrouwtje probeert mij volgens mij te vergiftigen, dus ik spuug mijn lekkere worteltjes en de pil gewoon weer uit!"![]()
Maar eens over mijn trukendoos nadenken...
Pandora2 schreef:@zucchero mijn truukje al eens geprobeerd ? Oplossen in een spuit met beetje water en dan over luzernekorrels of iets dat lekker ruikt te spuiten...werkt hier nog elke dag zonder enig probleem...het ene paard is natuurlijk het andere niet, maar wie niet waagt......
Zinzi_jewel schreef:Tja het vervelende nu is dat we geen idee hebben of het aanslaat .
Zijn voormalig pergolide gebruikers nu net zo tevreden over de prascend ?
Kwam net op wat Engelstalige sites uit . Wel al topics van jaar of 2 oud waar ze minder te reden waren van de prascend als van de pergolide ....
Jemig BI heeft wat bedacht hoor een paardenmiddel .... Gaat stil zitten huilen hier , ben door alles al zo jankerig en dan nog discussies voeren hier over . Niet leuk
Nammie schreef:10tje 2; Heb het onderzoek gelezen van je eerste link.
Moes hier en daar wat omrekenen , maar ze gaven daar dus 450 gram per 450 kilo paard.
Ik vind dat nogal wat!!!! Maar het werkte wel! Snapte trouwens geen drol van al die vetzuren waar ze het over hadden , vooral die haaranalyses...
Wel goed om te lezen dat ze het rauw gaven en in de 42 dagen er geen meetbare negatieve resultaten waren tav blauwzuur.
Zinzi_jewel schreef:En jouw partner Nammie , die geeft wel iets om de paarden of ?
Die van mij geeft er nl geen bal om ....
Nou ja uiteindelijk moet ik het toch betalen . En is het mijn geld . Pakt alleen momenteel niet zo handig uit . Al sinds december WW en werk vinden parttime of fulltime is nog niet gelukt ....
Dat speelt ook mee moet ik zeggen .
Maandag zitten we aan het begin week 3 . Als ik wat verbetering ga zien , is het voor mij makkelijker om pootje stijf te houden ....
10tje2 schreef:Nammie schreef:10tje 2; Heb het onderzoek gelezen van je eerste link.
Moes hier en daar wat omrekenen , maar ze gaven daar dus 450 gram per 450 kilo paard.
Ik vind dat nogal wat!!!! Maar het werkte wel! Snapte trouwens geen drol van al die vetzuren waar ze het over hadden , vooral die haaranalyses...
Wel goed om te lezen dat ze het rauw gaven en in de 42 dagen er geen meetbare negatieve resultaten waren tav blauwzuur.
Best veel he? Ik geef zo veel niet hoor, een kopje (ongeveer 200 gram) voor 450 kilo paard. Wel elke dag trouwens.
Zinzi_jewel schreef:Dat zeg ik ook dat dit mijn laatste paarden zijn . Ben al 35 .
Maar dan noemt ie een oude ma flodder van bijna 70 hier in de buurt met paarden en die heeft ook jonkies staan .
En hij is er van overtuigd dat als mijn jonkie ouder is , ik daar dan wel een nieuw jonkie uit fok voor mezelf .
Was eigenlijk ooit van plan met Zinti , maar met die cushing nog fokken . Weet niet of dat gaat ?
Dus moet jonkie maar ooit een baby krijgen misschien .
Dus partner is zo gek nog niet , hij kent me wel ja ....Helaas dan
En mijn paardje eet de pil gewoon met 10 brokjes erbij uit de hand . Lekker hoor
Nammie schreef:Zinzi_jewel schreef:En jouw partner Nammie , die geeft wel iets om de paarden of ?
Die van mij geeft er nl geen bal om ....
Nou ja uiteindelijk moet ik het toch betalen . En is het mijn geld . Pakt alleen momenteel niet zo handig uit . Al sinds december WW en werk vinden parttime of fulltime is nog niet gelukt ....
Dat speelt ook mee moet ik zeggen .
Maandag zitten we aan het begin week 3 . Als ik wat verbetering ga zien , is het voor mij makkelijker om pootje stijf te houden ....
Paardenvlees vindt hij wel lekker ja....
We hebben een zware hypotheek , en ik ga binnenkort veel minder verdienen , dat gaat echt een strijd worden.
Ben al 45 , dus dit zijn echt mijn laatste 2 paarden , en dat tegen mijn partner zeggen helpt soms een beetje[merrie is 7 , ruin is inmiddels 11]