Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zuma1 schreef:Ook ik ben voorzichtig positief over listerine ik heb wel de blauwe ..Jullie ook ik vermeng het met water en spuit manen en staart in hij jeukt tot nu toe niet meer .Doen jullie hem of haar helemaal inspuiten ? Ik durf dat nog niet zo goed ..Voor de rest zijn we zeer blij wil na tijdje proberen met een vliegendeken erop .Maar misschien juig ik wel te vroeg
assebassie schreef:Eerste flesje listerine is op, dus ga deze week er weer een halen, welke werkt beter volgens jullie, de original of de cool mint? ik ben er positief over!!!
henny_w schreef:assebassie schreef:Eerste flesje listerine is op, dus ga deze week er weer een halen, welke werkt beter volgens jullie, de original of de cool mint? ik ben er positief over!!!
Ik heb de laatste keer half om half gedaan. De original en de cool mint samen. Ik heb het idee dat de cool mint nog iets beter werkt. Misschien dat daar nog iets meer menthol lucht aan zit?
Zojuist even flink ingeslagen bij de Kruidvat. Daar hebben ze deze week een Listerine actie. 30% korting.
welmoed__ schreef:Ik had al eens eerder gevraagd in dit topic, maar werd niet op gereageerd.
Ik heb de groene listerine bij de action vandaan, is dat de goede?
henny_w schreef:welmoed__ schreef:Ik had al eens eerder gevraagd in dit topic, maar werd niet op gereageerd.
Ik heb de groene listerine bij de action vandaan, is dat de goede?
Geen idee ? Dat is de Listerine Fresh Burst he? Ik gebruik de blauwgroene dat is de Cool mint
Ik heb van de week gekeken bij de Action maar kan op die flesjes groene Listerine geen samenstelling vinden.
Misschien gewoon proberen, het is wel van het goede merk
Kayleigh327 schreef:Wat voor Zwitsal olie doen jullie door de listerine?
Ik las hier over een ongeparfumeerde, maar ik kan alleen de huidolie met avocado vinden...
Wil dit gaan proberen ipv met water mengen, bij mij had de listerine met water geen effect
ellepel schreef:Water, appie kan niet tegen olie op de huid.
Maar ik weet niet of ik door ga, gister had hij juist nog veel meer jeuk.
Echt schuren tegen de muur met zijn kont, met zijn hoofd schuurt hij tegen zijn weidegenootje.
Terwijl ze gewoon hartstikke schraal staan nu