Volgens bijrijdster schuurde hij nog niet maar wel wat manenverlies op het bekende plekje door de deken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
assebassie schreef:Bramblerose schreef:Nee het is echt geen luis. Heb heel goed gekeken. Baby olie, azijn en teatree olie dus ook n mooie mix? Maakt t nog uit welke olie? En wat voor n azijn?
Ik gebruik citronelolie en dettol en natuurazijn, stinkt lekker, lijkt wel wat te doen dus...proberen waard!
lLissie-zigor , wat heeft je paard voor verschijnselen van de pollenallergie? ik heb een paardje hier, wat volgens de DA een soort hooikoorts/astma achtige verschijnselen heeft, kortademig/benauwd, ze heeft al verschillende med. gehad, maar gaat niet over, dus ik dacht ook aan de pollen druppels van PUUR, helpt bij die van jou goed begrijp ik?
En ellepel, bij die van jou helpt er niks??(voor de pollenallergie) dus jij hebt geen suggesties daarvoor? Wat heb je zoal geprobeerd??
Fennadev schreef:Weet iemand ook nog een middel dat niet al te duur is en wat ik kan gebruiken om mijn pony nu mugvrij te houden? Want hij moet een week zonder deken staan.
lissie_zigor schreef:eilleen333 schreef:[quote="Sammyoo"
Leuke aanbieding!
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... sPage=home
[/quote
Verdorie... Ik heb hem net vanmiddag bij de EJ gehaald.... Maar t was wel 3 halen, 2 betalen, dus we hadden een gratis rijbroek;)
passen die ook op een fjord? en hoe zit dat met die buik? ook bedekt of niet?
ellepel schreef:heb bij appie net de deken er op gedaan, toch een paar eczeemplekjes en een wat verdikte hals.
nou ja, hij heeft toch een mooie tijd lekker zonder kunnen lopen.
![]()
Jotoma schreef:ellepel schreef:heb bij appie net de deken er op gedaan, toch een paar eczeemplekjes en een wat verdikte hals.
nou ja, hij heeft toch een mooie tijd lekker zonder kunnen lopen.
![]()
Die dikke hals trof ik gister ook aan bij mn paard. Wat is dat dan? Van mij staat onder vliegendeken met hals, daar prikken ze zo door en is maar een halve hals natuurlijk. Hij zat gister ook de hele tijd aan de voorsluiting te trekken, nog nooit meegemaakt. Was helemaal nat..
Toch maar de eczeemdeken op doen denk ik.
yarrah schreef:Lopen jullie paarden ook zo te ijsberen in het land. Mijn paard heeft een deken, maar vind het heel moeilijk om een moment stil te staan. Schopt ook regelmatig tegen zijn buik.
Hij heeft nu ook nog een peesblessure en al dat geijsbeer wordt dat er ook niet beter op.....