Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xsiroccox schreef:Ben tijdens de les van Sirocco af gevallen afgelopen woensdag...Hij was vreselijk aan het schudden en toen ik een draf van hem vroeg en vervolgens zette hij ineens een sprint in! Hij doet dit wel vaker, maar nu was ik er niet goed op voorbereid en lag ik er dus naast. Ik baal heel erg en twijfel of het inderdaad aan het shaken ligt... Doet hij dit, omdat het zo erg kriebelt in zijn neus dat hij daar geirriteerd door raakt? Of doet hij dit misschien omdat hij het werken in de bak niet leuk vindt? Hij schudde namelijk niet zo erg toen we erheen reden en dan kan ik ook gewoon een drafje doen. Hoe dichter we bij de bak komen, hoe erger hij gaat schudden. De weg ernaar toe is echter helemaal open, geen bomen e.d. Om de bak staan wel bomen. Het wordt ook erger naar mate ik meer van hem vraag. Heb nu eerst zo'n masker met netje besteld die Guus (?) ook heeft.
Ik baal enorm, want zo worden de lessen er natuurlijk niet leuker op... Misschien toch stoppen met bakwerk? Pfff... weet het even niet meer...
janouk schreef:lufwinny vreselijk rot ziekte. Ik denk ook steeds dat ik een oplossing heb, maar dan helpt het ineens weer niet. Nu met oostenwind heeft ze minder last.
Ik rijd haar nu niet onder het zadel, want het is te gevaarlijk als ze zo shaket. En zo jammer want het is een super fijn te rijden paard.
En het rare........zet haar voor de koets en ze heeft geen last. Zo raar, dat is niet te verklaren.