assebassie schreef:Bramblerose schreef:Nee het is echt geen luis. Heb heel goed gekeken. Baby olie, azijn en teatree olie dus ook n mooie mix? Maakt t nog uit welke olie? En wat voor n azijn?
Ik gebruik citronelolie en dettol en natuurazijn, stinkt lekker, lijkt wel wat te doen dus...proberen waard!
lLissie-zigor , wat heeft je paard voor verschijnselen van de pollenallergie? ik heb een paardje hier, wat volgens de DA een soort hooikoorts/astma achtige verschijnselen heeft, kortademig/benauwd, ze heeft al verschillende med. gehad, maar gaat niet over, dus ik dacht ook aan de pollen druppels van PUUR, helpt bij die van jou goed begrijp ik?
En ellepel, bij die van jou helpt er niks??(voor de pollenallergie) dus jij hebt geen suggesties daarvoor? Wat heb je zoal geprobeerd??
appie heeft verschillende homeopatische druppels en pillen gehad onder ander puur pollen, pollinosan(voor mensen) en nog wat van dat spul.
kuurtje drainage compositum hielp ook niet, hij is behandeld door een osteopaat..toen werd alles nog erger.
netjes om zijn neus kan hij niet tegen, hij is doorgelicht door een holistisch arts..en verder weet ik het zo niet meer haha

wel is hij na een dubbele behandeling van een fysiotherapeut wel erg verbeterd..weet je ze gaan vast zitten in het lijf door het schudden en dat geeft ook extra reactie.
maar er is een speciaal topic voor pollenallergie, kijk daar ff in joh, in dit topic gaat het over eczeem

ik laat het nu zo, rijd toch niet meer en naar mijn idee heeft hij er niet erg veel last van