tamary schreef:Met een flesje van 250ml moet je een jaar toekunnen. 1 op 5 verdunnen om het op te spuiten. Daarvoor heb je dus een sprayflacon nodig. Die heb ik bij de drogist gehaald, de allergoedkoopste waar je de dop af kan draaien, inhoud eruit (was haargel geloof ik) goed schoonspoelen , pompje doorspuiten met water en vullen met Sioskin en water. Genoeg maken voor maximaal 1 week, daarna gaat het kristaliseren en is het niet meer bruikbaar. Flacon voor de oplossing is 150 ml en dat is meer dan zat om een week mee toe te kunnen. Heb totaal 120ml gemaakt, maar had aan de helft wel genoeg gehad. Nu spuit ik al niet eens elke dag meer.
Moet wel erbij zeggen dat ik denk dat de combi van het gras af en sioskin (of welk ander anti-jeuk medicijn dan ook vrij essentieel is. Ik kom nl nu hij voornamelijk hooi krijgt bijna geen nieuwe plekjes tegen, terwijl ik bv wel af en toe steekbulten van andere insecten zie, ook bij de plekken waar hij schuurde.
waarom niet gewoon een plantenspuit?
indi gaat tot nu toe ook goed, al lijkt t alsof de onderkant van haar staart dunner wordt. kan ook van t slepen door t hoge gras komen. gras staat tot aan de buik zowat