Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lissie_zigor schreef:Ja ik denk inderdaad dat ik niet ga rommelen met medicijnen.. Tot nu toe gaat het goed met de baby olie en azijn en teatree.. Maar nu de eczeem rustig is, heeft mijn lieverd weer ondzettend last van zijn pollen allergieeven puur pollen druppels gegeven hopen dat de druppels net als voorgaande jaren goed aan slaat.. Door metazoa voer en op zand staan is die van mij nu wel super op gewicht.. Daar ligt het dus niet aan.. Ik denk dat het per paard verschilt wat de eczeem inhoud, aangezien bij het ene paard een middel super werkt en bij het andere weer niet.. Er werd wat gezegd over PUUR ik vind dit een goed merk voor zijn hooikoorts maar hebben hun ook iets voor eczeem dan?
Bramblerose schreef:Nee het is echt geen luis. Heb heel goed gekeken. Baby olie, azijn en teatree olie dus ook n mooie mix? Maakt t nog uit welke olie? En wat voor n azijn?
Jotoma schreef:Reageren jullie paarden niet op dettol? Ik vind dat zulk agressief spul. Mijn eigen huid reageert er al enorm op, zelfs op de variant voor de gevoelige huid, dat zou ik dus niet zo gauw op mn paard met eczeem willen smeren.
papagroom schreef:Detol werkt desinfecterend,en dood dus bacteriën...ook de goeden,en kan dus de natuurllijke weerstand van de huid aanzienlijke schade berokkenen.
Gebruik liever een huidherstellende lotion.