Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prenta schreef:angelax schreef:wanneer heb je de deken opgedaan dan ?
2/3 weken geleden (kreeg er ongeveer een maand geleden last van), maar we hebben de deken al snel
weer afgedaan omdat ie kapot ging.
chipieke schreef:hoi daar, hoe gaat het met jullie eczemers?
Zyta had vorig jaar geen manen en nog maar een halve staart (aan de foto's van de vorige eigenaar te zien en het verhaal van iemand die de pony van vroeger kende) en nu heeft ze gewoon haar hele staart en al haar manen nog![]()
Ik ben echt onwijs gelukkig!
En nee, geen deken gebruikt, enkel liberate
Prenta schreef:Hij heeft het pas sinds dit jaar, en toen hebben we een deken gehaald maar die maakt hij dus ook helemaal kapot :S
chipieke schreef:hoi daar, hoe gaat het met jullie eczemers?
Zyta had vorig jaar geen manen en nog maar een halve staart (aan de foto's van de vorige eigenaar te zien en het verhaal van iemand die de pony van vroeger kende) en nu heeft ze gewoon haar hele staart en al haar manen nog![]()
Ik ben echt onwijs gelukkig!
En nee, geen deken gebruikt, enkel liberate
Mork schreef:Sioskin? wat is dat? en waar haal je dat?
tamary schreef:Sioskin bevalt mij super. Bayo staat nu bloot, omdat hij meer schade had van de deken dan van het schuren. Jeuk is nu bijna weg trouwens, als ik een plekje tegenkom spuit ik dat in met de sioskin en klaar. Heb hem echter wel van het gras afgehaald. Hij staat nu op hooi en dat helpt ook erg goed om het schuren te stoppen.
.
Sonja_vR schreef:tamary schreef:Sioskin bevalt mij super. Bayo staat nu bloot, omdat hij meer schade had van de deken dan van het schuren. Jeuk is nu bijna weg trouwens, als ik een plekje tegenkom spuit ik dat in met de sioskin en klaar. Heb hem echter wel van het gras afgehaald. Hij staat nu op hooi en dat helpt ook erg goed om het schuren te stoppen.
.
heel mooi om te horen dat de sioskin zo goed werkt bij je paard
hu ons op de hoogte![]()
hoe zuinig is het n gebruik?
tamary schreef:Mork schreef:Sioskin? wat is dat? en waar haal je dat?
Website fabrikant:
http://www.lifeaidanimal.nl/default.asp
Webwinkel :
http://www.atorka.nl/ij-home.php
Of kijk op de site van de fabrikant voor een winkel bij jouw in de buurt
Citaat:maar dan is de deken ook te laat opgegaan en heb je niet zo'n sterke deken..
ik was ook te laat maar deken blijft echt heel