Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Wegraken is wel heel erg sneu trouwens....lijkt me ook potentieel erg beangstigend voor het dier zelf ook
Ik ben benieuwd of ik dan ga merken dat ze wat minder onzeker gaat lopen op die stukken dankzij het halve pilletje. Ik moet trouwens ook zeggen dat ik wel het idee heb dat ze minder graag gaat liggen de laatste weken. Normaal na afspuiten plofte ze graag neer om lekker even te paneren. Maar dat doet ze nu niet. Heb haar sowieso niet echt meer zien rollen de laatste tijd.
Kan toeval zijn, dat ik het toevallig niet zie. Maar misschien dat ze het opstaan lastig vind door die duizeligheid ofzo...?
office schreef:Dan lees ik over handschoenen dragen om medicijn absorptie via de huid te voorkomen. Prima idee .
Maar ik vraag me dan wel af wat jarenlange vervuiling van de (weide) grond met uitgescheiden medicijn resten doet ?
Daar hoor ik nooit wat over.
Wel las ik dat het steeds lastiger word om drinkwater te zuiveren van medicijn resten.
Veel paarden staan jarenlang op een zelfde stukje grond .Is het wel verstandig om (jonge) paarden op een stuk grond te zetten wat mogelijk zwaar medicatie vervuild is ?
Dan lees ik over zuiver voeren en hooi testen terwijl paarden op vervuilde grond staan en mogelijk vervuild water drinken.
Parkinson heeft een verband met milieu vervuiling dat wisten we vroeger ook niet.
office schreef:Dan lees ik over handschoenen dragen om medicijn absorptie via de huid te voorkomen. Prima idee .
Maar ik vraag me dan wel af wat jarenlange vervuiling van de (weide) grond met uitgescheiden medicijn resten doet ?
Daar hoor ik nooit wat over.
Wel las ik dat het steeds lastiger word om drinkwater te zuiveren van medicijn resten.
Veel paarden staan jarenlang op een zelfde stukje grond .Is het wel verstandig om (jonge) paarden op een stuk grond te zetten wat mogelijk zwaar medicatie vervuild is ?
Dan lees ik over zuiver voeren en hooi testen terwijl paarden op vervuilde grond staan en mogelijk vervuild water drinken.
Parkinson heeft een verband met milieu vervuiling dat wisten we vroeger ook niet.