Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Froukje schreef:Komende week is de listerine 2+1 gratis bij de AH!
Ik ga zo ook maar even een fles halen, ben nu toch wel heel benieuwd..
Trouwens, de shet had haar deken goed gesloopt en aangezien ze bij de EJ geen 105 verkopen heb ik even bij Hypostore gekeken. Die had toevallig de Masters deken in de aanbieding, en ik moet zeggen dat ik de pasvorm van die deken eigenlijk fijner vind dan de gewone pyjama's.
Hopelijk houd ze hem een beetje heel, dan bestel ik hem voor de fjord ook.
[ [url=m/MtARiU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kayleigh327 schreef:Ik heb 200ml listerine met 200 ml water.
En ik spray het echt direct op de huid, ik kan op haar staart makkelijk bij de huid komen, daar is al veel haar weg. En dan masseer ik het een beetje in...
henny_w schreef:Kayleigh327 schreef:Ik heb 200ml listerine met 200 ml water.
En ik spray het echt direct op de huid, ik kan op haar staart makkelijk bij de huid komen, daar is al veel haar weg. En dan masseer ik het een beetje in...
Misschien droogt het toch iets teveel uit op de huid?
Ik zou het 's proberen met listerine half om half met baby olie.
Jotoma schreef:@ellen: wil je voor mij ook gelijk twee meenemen als je gaat? Hier geen trekpleister in de buurt.
Ik kon het vanavond niet goed zien, maar leek alsof de plekken bij de voorpluk weg zijn
Zelfs mn man viel t op hoe goed manen en staart erbij staan, was blij dat ik geen derfen meer smeerde
ellepel schreef:Jotoma schreef:@ellen: wil je voor mij ook gelijk twee meenemen als je gaat? Hier geen trekpleister in de buurt.
Ik kon het vanavond niet goed zien, maar leek alsof de plekken bij de voorpluk weg zijn
Zelfs mn man viel t op hoe goed manen en staart erbij staan, was blij dat ik geen derfen meer smeerde
Ja neem ik voor je mee.!
Die van jou staat er super bij vind ik, hij had gister zijn frontriem weer scheef zitten,maar viel me op dat zijn hoofd er heel mooi uit ziet.
Bij appie is het echt verschrikkelijk momenteel
henny_w schreef:Gisteren werd ik nog terug gebeld door iemand van onze dierenkliniek die ik ook getipt had over de Listerine.
Ze was laaiend enthousiastZe hebben de samenstelling bekeken van de Listerine en denken dat vooral de chloorhexidine het jeukstillend effect geeft. Chloorhexidine zit in veel middelen verwerkt tegen jeuk en eczeem. In elk geval was de Listerine volgens hen absoluut niet schadelijk om bij de paarden in te zetten ook niet wat de chloorhexidine betreft die er in zit.
henny_w schreef:Gisteren werd ik nog terug gebeld door iemand van onze dierenkliniek die ik ook getipt had over de Listerine.
Ze was laaiend enthousiastZe hebben de samenstelling bekeken van de Listerine en denken dat vooral de chloorhexidine het jeukstillend effect geeft. Chloorhexidine zit in veel middelen verwerkt tegen jeuk en eczeem. In elk geval was de Listerine volgens hen absoluut niet schadelijk om bij de paarden in te zetten ook niet wat de chloorhexidine betreft die er in zit.