lissie_zigor schreef:Ja ik denk inderdaad dat ik niet ga rommelen met medicijnen.. Tot nu toe gaat het goed met de baby olie en azijn en teatree.. Maar nu de eczeem rustig is, heeft mijn lieverd weer ondzettend last van zijn pollen allergieeven puur pollen druppels gegeven hopen dat de druppels net als voorgaande jaren goed aan slaat.. Door metazoa voer en op zand staan is die van mij nu wel super op gewicht.. Daar ligt het dus niet aan.. Ik denk dat het per paard verschilt wat de eczeem inhoud, aangezien bij het ene paard een middel super werkt en bij het andere weer niet.. Er werd wat gezegd over PUUR ik vind dit een goed merk voor zijn hooikoorts maar hebben hun ook iets voor eczeem dan?
Puur heeft aardig wat middeltjes voor allerlei kwaaltjes, voor zomereczeem wordt aangeraden eerst de drainage druppels te gebruiken, 4 weken in 't voorjaar, daarna de cullico ('s morgens) en de allergie ('s avonds) moet je even zelf zoeken (website of paardendrogist) hoeveel en hoelang je het moet gebruiken, na een tijdje moet je even stoppen en dan weer beginnen.
Ik gebruik nu de cullico en de allergie, dus ik ben benieuwd hoe het deze zomer zal gaan, nu nog goed dus. Baat het niet dan schaadt het niet denk ik bij deze middeltjes.