Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikenindi schreef:chipieke schreef:'Hij schuurt toch alleen de onderste helft van z'n manenkam eraf, elke zomereczemer schuurt enkel de onderste helft van de manenkam eraf en dat vind ik best om mee te leven'.
Klop dat vetgedrukte stukje eigelijk?
Nope, hier 1 die hele manenkam schuurde, en daarna vooral achter de oren, en nu gelukkig manen onder controle...
Peachy schreef:Ik vraag me nu toch iets af.
Ik hoor vaker dat mensen een halsdeken op doen en daaroverheen een regendeken, maar dan loopt het water toch via de halsdeken de regendeken in?
Ik hoor vaker dat mensen een halsdeken op doen en daaroverheen een regendeken, maar dan loopt het water toch via de halsdeken de regendeken in?
Sanet schreef:Ik ben overigens best tevreden met de onderdeken onder de RSIH, dat is ook niet zo vreselijk warm voor als ze wel op stal staan ten opzichte van een regendeken eroverheen. Ik heb ook een losse hals gekocht, maar die is eigenlijk te kort. Die is in ieder geval lang zo lang niet als de hals van de RSIH. Dus wellicht nog eens een afgetrapte RSIH op te kop tikken, zodat ik die aan een regendeken kan maken.
Want voor dagen als deze, waar het eigenlijk non-stop regent, dan is een regendeken toch wel fijner dan de eczeemdeken.