Nammie schreef:IMJ schreef:Nammie, ik heb het al is genoemd maar doe het maar weer, bokker liljebo had hetzelfde bij haar shet billy..
Die herkende ze af en toe ook niet meer terug.
Misschien kun je haar is pb'en?
Weet ik , dank nogmaals , ben niet zo van pb,en , niet iedereen zit daar op te wachten.
Denk zolangzamerhand dattie gewoon een tumor in zijn kop heeft zitten.
Ik overleg morgen maar weer eens met de dierenarts , eens kijken wat we nog kunnen doen , want vervoeren zit er niet in.
Zou wel dexamethason willen proberen...met alle risico's van dien , maar dat wil ik hem eens voorleggen.
Geen idee of acth ook door een tumor verhoogd kan zijn die losstaat van de hypofyse.
Als ik probeer alles terug te halen is hij sinds zijn een nalaatste aanval die ik gezien heb aan het veranderen in gedrag , dat was rond 30 april of zo.
Krijgt hij al magnesium? DAT helpt enorm bij de stress die hij in zijn lijf heeft zitten.
Het lijkt inderdaad wel op het verhaal van Billy. Het lijkt ook haast wel of het verloop bij jonkies net wat anders verloopt, maar het kan gewoon ook zijn dat ie echt van slag is nog en daarom uit een soort van narrigheid en onzekerheid zich afreageert en dat zou dan wel minder moeten worden als de boel op orde komt. En dan is inderdaad dufheid haast te prefereren.