Het verzacht wel maar hij word wel steeds kaler de wondjes zijn wel ver dicht nu.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FenixJL schreef:Mn paard schuurt steeds zijn vliegenmaskers kapot![]()
Net weer een nieuwe aangeschaft en na een week al kapot.
Heb ook de Rambo maar hij raakt daar van in paniek..
Deze Vliegenmasker die hij nu heeft vind hij goed maar bij anderen raakt die in paniek als hij niet goed kan zien..
Maar ja ze gaan zo snel kapot denk als ik zo door ga er wel een doosje van kan aanschaffen![]()
Heeft iemand tips voor een goed Vliegenmasker of eczeem masker die niet te dicht gaas heeft??
Hij heeft op dit moment hele erge eczeem bij zn gezicht dus een Vliegenmasker is echt wel belangerijk
Jotoma schreef:Ik ben inmiddels van listerine-tactiek gewijzigd. Omdat er geen jeuk is op manen en staart doe ik sinds gister alleen voorpluk, alle benen en de buik. Vanmorgen stond hij er al hartstikke rustig bij, terwijl we gister nog last hadden van dazen. Maar misschien waren die er vanmorgen ook wel minder.
Ook de zwarte vliegen lieten ons vooralsnog met rust.
henny_w schreef:zuma1 schreef:hoi hoi nog even terug komen op de listerine sprayen jullie heel je paard in of alleen de jeuk gedeeltes, zoals staart en manen?
Ik spray het alleen op de manenkam en staartwortel en het plekje onder de voorpluk. Daarna masseer ik het even erin zodat het ook goed op de huid komt.
Zidore schreef:wauw.. hoeveel mensen gebruiken dit nu allemaal? en wie gebruikt dit het langste? kunnen we er nog een poll van maken? ik ben weleens nieuwsgierig als er hier ZOveel mensen ZO enthousiast zijn!
Kayleigh327 schreef:Ik gebruik de listerine nu 4 dagen. Eerst alleen bij haar staart, ik zag meteen de dag erna dat er veel minder schilfers in de staart zat.
Alleen ik merk nu na 4 dagen nog helemaal geen verschil in jeuk helaas![]()
Ze schuurt nog steeds evenveel aan zowel staart als manen. Haar staart juist meer dan haar manen (alleen haar staart word ingesprayed met het listerine mengsel).
Hier dus helaas nog geen effect na 4 dagen
henny_w schreef:Kayleigh327 schreef:Ik gebruik de listerine nu 4 dagen. Eerst alleen bij haar staart, ik zag meteen de dag erna dat er veel minder schilfers in de staart zat.
Alleen ik merk nu na 4 dagen nog helemaal geen verschil in jeuk helaas![]()
Ze schuurt nog steeds evenveel aan zowel staart als manen. Haar staart juist meer dan haar manen (alleen haar staart word ingesprayed met het listerine mengsel).
Hier dus helaas nog geen effect na 4 dagen
Gebruik je de Listerine half om half met water of baby olie? Komt het Listerine mengsel wel goed op de huid terecht of meer boven op de staartharen?