Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
line18 schreef:@opisop_shop
ik zal wel wet moetten voeren kwa brok.
wand ze heef tnog meer medicijnen die ze echt nodig heeft.
en ze staat ook maar op kaal gras en heeft nu af en toe wat gras als ik haar daar op zet.
line18 schreef:ze is normaal niet snel last van HBV
maar met die medicijne die zijn ingspoten is de kans vergroot.
en een graaskorf krijgt ze af of ik moet hem zo strak gaan zetten dat ze wonden krijgt
opisop_shop schreef:geen idee welke maat, maar wie weet heeft iemand belang bij deze deken.
Staat bij dat het een eczeemdeken is, maar het is een fijnmazige vliegendeken in eczeemmodel weet ik uit ervaring (wij hadden deze ook in het assortiment), nu voor E25.
http://www.goedkopepaardendekens.nl/win ... ull&id=359
kainda schreef:ikenindi schreef:Is er iemand die die deken uit Engeland heeft besteld? Die hoody? Ben erg benieuwd naar de ervaring daarmee namelijk..
Ik heb de deken al twee keer besteld via "josie" van bokt.
Binnen een week had ik de deken netjes in huis
kainda schreef:ikenindi schreef:Is er iemand die die deken uit Engeland heeft besteld? Die hoody? Ben erg benieuwd naar de ervaring daarmee namelijk..
Ik heb de deken al twee keer besteld via "josie" van bokt.
Binnen een week had ik de deken netjes in huis
line18 schreef:
Immelicious schreef:ikenindi schreef:Is er iemand die die deken uit Engeland heeft besteld? Die hoody? Ben erg benieuwd naar de ervaring daarmee namelijk..
Ik heb die besteld, verwacht hem deze week binnen! Zit met smart te wachten!
chipieke schreef:'Hij schuurt toch alleen de onderste helft van z'n manenkam eraf, elke zomereczemer schuurt enkel de onderste helft van de manenkam eraf en dat vind ik best om mee te leven'.
Klop dat vetgedrukte stukje eigelijk?